The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volle maan....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:25 am

Frieda merkte dat Kishu naar haar staarde en ze zag hem lichtjes glimlachen. Iets diep in haar maakte haar nerveus ze keek naar de kaarten die Kishu aan het schudden was, toen ze opeens merkte dat hij haar een knipoog gaf. Ze werd lichtjes rood, nognooit had iemand naar haar geknipoogt. Ze grijnsde even en ging tegnover hem zitten terwijl ze weer naar de kaarten keek. Zelf pakte ze even haar fluitje uit haar zak en begon langzaam een liedje te fluiten,d at was wat Frieda altijd deed als ze zich verveelde.. Muziek maken of zingen.. Of natuurlijk trainen met haar wapens..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:31 am

Kishu keek haar aan en merkte dat ze voor hem ging zitten. Toen ze op de fluit begon te spelen glimlachte hij lichtjes. Hij bond tijdens het schudden door ongezien de kaarten aan een draadje en legde de stok op de grond tussen hem en Frieda in. Hij keek haar aan. Hij luisterde naar het ritme en glimlachte. Daarna bewoog hij zijn vingers en langzaam dansde de kaarten in de lucht. Hij liet ze om Frieda en hem heen gaan. Hij keek haar aan en glimlachte. Hij keek naar het welpje en glimlachte. Hij keek daarna voor zich uit en keek diep in de ogen van Frieda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:36 am

Frieda volgde met haar ogen de kaarten, die rond haar hoofd begonnen te dansen en bleef rustig doorgaan met fluiten. Cira stapte langzaam op 1 van de kaartjes af en begon er speels tegen aan te tikken. Frieda stopte eventjes met fluiten toen Kishu haar zo diep inkeek en stopte haar fluitje weer in haar zak, waarna ze Kishu doordringent aan keek.
Na een tijdje van stilte zuchtte ze even ,,Wat doe jij normaal in je vrijetijd..?" vroeg Frieda even gapend. ,,Ik ga altijd muziek maken, oevenen met mijn wapens, rond lopen of gewoon vechten.." ze keek Kishu even grijnsend aan.


Laatst aangepast door Frieda op zo nov 08, 2009 12:41 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:40 am

Kishu merkte dat Cisa tegen de kaart tikte en glimlachte. Toen Frieda stopte liet hij de kaarten weer op een stapel glijden. Hij glimlachte om haar vraag. "Schudden van de kaarten, en nadenken, vooral nadenken..." zei hij. Hij keek haar aan. "verder doe ik niet veel..." zei hij. "Beetje wandelen door het bos..." zei hij. "En mensen vermaken met mijn illusies.." zei hij. Hij keek haar aan en glimlachte. Hij glimlachtte vannacht wel heel veel voor zijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:45 am

Toen hij uitlegde dat hij veel kaarten schudde en nadacht knikte ze ,,Ik denk ook altijd veel na.." hij zei dat hij verder niet veel deed ,,Lui.." mompelde Frieda voor de grap. Toen hij zei dat hij soms door het bos wandelde ging ze weer wat rechter op zitten ,,Dan dnek ik dat we elkaar vaak tegen gaan komen.." zei ze opgelucht en blij en ze grinnikte even, waarna ze Kishu met een warme glimlach aankeek.
Na een tijdje stond ze op en ging ze naast Kishu zitten, veel gezelliger. Ze liet zich achterover vallen zodat ze op het gras lag en keek naar de sterren.. Eigenlijk hoopte ze dat Kishu zich ook acherover zou laten vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:55 am

Kishu keek haar aan en glimlachte. Hij merkte dat ze opstond en naast hem kwam zitten. Hij merkte dat ze zich op haar rug liet vallen en naar de sterren keek. Hij keek ook even naar de sterren maar kreeg daarna last van zijn nek. Hij wreef er even in en liet zich ook op zijn rug vallen. Hij keek naar de sterren en dacht na. "Zou er daarboven ook leven zijn..." vroeg hij zich hardop af. Hij keek even naar Frieda maar het was niet een direct vraag waar hij perse antwoord op zou willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:59 am

,,Geen idee.." antwoordde Frieda droog ,,Misschien wel.. Niemand heeft ooit het tegendeel bewezen.." ze gaapte even en rekte zich uit. Ze tilde langzaam haar hoofd op waarna ze heel voorzichtig haar hoofd op Kishu zijn buik legde ,,Vind je het erg als ik je als kussentje gebruik..?" vroeg ze met een lichte grijns en ze keek hem even vragend aan.

[Ik moet gaan.. Razz Ben morgen waarschijnlijk wel weer on..]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 1:04 am

Kishu hoorde haar vraag en grinnikte. "Nee hoor..." zei hij en keek naar de lucht. Hij ademde rustig en zijn hartslag was ook rustig. Hij keek naar de hemel en dacht na. Hij glimlachte zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 1:08 am

Frieda probeerde haar ogen open te houden, toch vielen ze dicht en al snel viel ze in een diepe slaap. Cira kwam voorzichtig aanstappen, ze was net even weggegaan en had een vogeltje gegeten. Cira keek naar haar baasje en toen weer naar Kisu, waarna ze dichter naar hun toe liep en naast het hoofd van haar baasje ging liggen en ook al spinnend in slaap viel.

[Laatste bericht van vandaag]


Laatst aangepast door Frieda op zo nov 08, 2009 1:13 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 1:12 am

Kishu merkte dat Frieda in slaap viel en glimlachte. Hij keek nog steeds naar de lucht. Hij merkte even later Cira op en dat hij in slaap viel naast Frieda. Hij had hem van te voren nog even geaaid over zijn bolletje. Hij keek naar de lucht. Hij zuchtte even. Hij zou wakker blijven. Hij had zijn oren op scherp staan en ieder geluid kwam hem binnen. Hij had opnieuw het net geweven en wachtte geduldig af tot er iets gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 1:10 pm

Na een half uurtje werd Frieda gapend wakker, ze ging langzaam rechtop zitten en rekte zich uit. Ook Cira werd wakker en ze ging boven op Frieda's hoofd zitten. Frieda keek Kishu even grijnsend aan ,,Lekker geslapen..?" vroeg ze droog, terwijl zij waarschijnlijk de enige was die geslapen had. Ze pakte even een appel uit haar zak en nam er een hap uit.

[Ze heeft altijd heel veel appels bij zich omdat dat bijna het enige is dat ze eet.. Razz]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:00 pm

Kishu keek op toen hij merkte dat Frieda wakker werd. Hij hoorde haar vraag en grinnikte. "Om eerlijk te zijn niet....ik slaap nooit tijdens volle maan..." zei hij en keek naar de lucht. Hij liet de touwtjes los en staarde even naar Frieda. Hij glimlachte en keek daarna naar boven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:02 pm

,,Niet slapen is ongezond.." zei Frieda wijs, terwijl ze zelf ook bijna nooit sliep, dit was haar eerste uurtje slaap in de hele week.. Ze grinnikte even bij die gedachten en volgde toen Kishu's blik naar de lucht. Ze zuchtte even en keek toen weer even naar Kishu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:13 pm

Kishu ging rechter zitten en keek haar aan. Hij legde een arm om haar heen en duwde haar wat dichter tegen hem aan. Hij glimlachte lichtjes. Hij sloot zijn ogen. "Ik slaap wel...maar niet tijdens volle maan..." zei hij en glimlachte. Hij glimlachte en keek naar de maan. Hij was wat verplaatst dan hij eerst stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:15 pm

Frieda merkte opeens dat Kishu een arm om haar heen sloeg en haar wat dichter naar zich toe trok. Nu zat Frieda rustig tegen Kishu aan en keken ze samen naar de maan. Cira sprong van Frieda haar hoofd en ging op haar schoot zitten. Frieda aaide Cira over haar ruggetje en die begon rustig te spinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:18 pm

Kishu keek naar Cira en glimlachte. Hij keek daarna naar Frieda. Hij keek naar de maan en dan weer terug. Hij kon niet bepalen welke hij mooier vond. Hij keek daarna maar voor zich uit. Kishu gaf Cira een aai over haar bolletje en keek naar Frieda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:32 pm

Cira spinde toen Kishu haar over haar bolletje aaide. Frieda keek Kishu glimlachend aan en keek toen weer even om zich heen, niet weten wat ze moest zeggen pakte ze nog een appel en nam ze er een hap van. Frieda at vaak appels, omdat dat het enige eten was dat ze altijd bij zich was en het was best lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:47 pm

Kishu keek haar aan en glimlachte. Hij wist ook niet wat hij moest zeggen. Hij keek naar de volle maan en opnieuw naar Frieda. Hij keek diep in haar ogen. "Je hebt mooie ogen..." zei hij. Hij werd knal rood toen hij door had dat hij het hardop had gezegd. Hij keek weg om het te verberen. Dat hij nu juist hardop moest nadenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:51 pm

Frieda grinnikte even door Kishu's opmerking, maar onbewust werd ook zij een beetje rood. Ze keek Kishu even grijnsend aan ,,Jouw ogen zijn ook mooi.." zei Frieda zacht en toen keek ze weer naar de maan. Weer viel er een lange en ongemakkenlijke stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:56 pm

Kishu omarmde haar en drukte haar nog dichter tegen hem aan. "Dank je" zei hij. Hij keek haar diep in haar ogen. Zonder dat hij het zelf echt door had gaf hij haar een zoen op haar mond. Hij stopte ineens en keek weg. "Sorry..." zei hij en keek naar de grond. "Dat had ik niet mogen doen..." zei hij nog zacht er achter aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 9:59 pm

Frieda's ogen werden groot toen Kishu haar opeens zoende en ze week toen hij stopte meteen haar blik af. Ze werd rood en draaide zich weer langzaam naar Kishu. Ze staarde hem nog even aan, niet wetend wat ze moest zeggen, waarna ze weer naar de grond keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 10:13 pm

Ook Kishu keek naar de grond. Hij keek daarna naar haar toen ze geen reactie gaf. "Om eerlijk te zijn voelde ik hier iets gebeuren..." zei hij en legde zijn hand op zijn hart. "Alsof er een wond werd genezen..." zei hij zacht en keek naar de grond. Hij keek naar de grond en glimlachte. Hij keek haar aan. Hij wist niet wat er in haar omging en wachtte dus af op een reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 10:17 pm

Frieda schoof voorzichtig Kishu's hand weg en legde haar eigen hand op zijn hard. ,,Zie je nou wel dat niemand je liefde op kan sluiten.." zei ze grijnsend en ze haalde haar hand weg en hield nu haar hoofd bij zijn hard. Zodat ze zijn hard kon horen. Zo bleef ze even een tijdje zitten, tot ze ze weer rechtop ging zitten en Kishu met een warme glimlach aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 10:32 pm

Kishu hoorde haar woorden. Was die hele vloek dan maar een stom verzinsel. Iets dat hem alleen maar aangepraat was. Het had anders wel een vreemd effect op hem. Hij keek haar aan. Hij merkte dat ze naar zijn hart luisterde en glimlachte. Hij keek haar aan en daarna naar de maan. Hij hoort eigenlijk meisjes te verloeken maar hoe zit dat dan met Frieda. Hij wil haar geen pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 10:36 pm

Frieda glimlachte even naar Kishu en zag opeens aan zijn ogen dat die ergens over twijvelde ,,Is er iets..?" vroeg ze even bezorgd, waarna ze even schrok van haar eigen bezorgdheid en meteen haar hem glimlachte. Ze keek even naar Cira, die erges verderop was gelopen en daar in slaap was gevallen en toen weer naar Kishu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Volle maan.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volle maan....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: