The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 In de nacht naar de waterval

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 9:43 pm

Door het bos was het geluid van een motor te horen. Kodan reed op zijn motor en in een kabine die aan zijn motor vast zat, zat een hond. De hond keek nieuwschierig in het rond en blafte af en toe. Kodan grinnikte en ontweek sommige bomen behendig met zijn motor. Verderop zag hij door de bomen door dat daar een wat opener plek was. Kodan reed dan ook in die richting uiteindelijk kwamen ze op de open plek terecht. Hij hoorde stromend water en zag de waterval. De maan scheen vel en liet er voor zorgen dat het water lichtjes wat glinsterde. Kodan stapte van de motor af en de hond, die Radarr heette sprong uit zijn kabine. De hond liep naar de rand van het water toe en dronk wat. Kodan keek in het rond en glimlachtte lichtjes. Het was een perfecte plek om deze nacht te overnachten. Hij vroeg zich dan ook eigenlijk af of er hier nog meer mensen kwamen. Hij vond het wel gezellig als er ook nog andere waren. Hij liep dan naar een rots toe en ging daar op zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 10:27 pm

Yane liep samen met Davin rustig door het bps, toen ze opeens een motorgeluid hoorde dat al het geluid af kapte. Tussen de bomen door zag ze een motor voorbij flitsen met een jongen erop. Raar, dat zag je ook niet elke dag. "Davin, breng me er heen," fluisterde ze tegen de hond die er meteen van door ging. Geruisloos liep ze de hond achterna, totdat hij stopte voor een struik. Hij had zijn oren in zijn nek en keek onzeker naar Yane. "Oke, ik ga wel eerst," fluisterde ze en liep de bosjes door, die gelukkig niet prikkelig waren. Op een rots zag ze een jongen zitten met vlakbij een hond. Davin gromde kort, hij was geen andere honden gewend. "Hé jij daar!" zei Yane en wees naar de jongen. "Hoe durf je de stilte hier in het bos te verstoren? Heeft je moeder je niet geleerd dat het verboden is om met voertuigen s'nachts roekeloos door het bos te scheuren?" Haar blik ging even van de hond die stond te drinken naar Davin, die zijn nekharen recht overeind had staan. Hoelang zou dat goed gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 10:35 pm

Kodan keek verbaasd op toen hij iets hoorde en hij zag een meisje dat naar hem wees. Hij luisterde naar wat ze zei. Hij wou antwoord geven maar dat van die moeder dat raakte hem even. Hij stond toen op en haalde diep adem. ''nee.. dat heb ik niet geleerd..'' zei Kodan toen maar. Het was wel zo, hij was al vanaf een hele jonge leeftijd alleen. Naja hij had Radarr altijd omzich heen. Radarr keek dan ook op en ging naast zijn baasje staan. Deze gromde dan ook heel lichtjes omdat hij merkte dat zijn baasje zich lichtjes wat ongemakkelijk voelde. Kodan keek even naar Radarr en zuchtte diep. Hij wist dat Radarr het voor hem op wou nemen, maar mensen die hem niet kende konden niet weten dat hij geen ouders meer had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 10:45 pm

Yane rolde met haar ogen toen de jongen antwoordde. Typisch jongens. Maar toen bekeek ze het van de andere kant, haar instinctieve kant. Het duurde wel erg lang voordat hij iets zei, was er iets aan de hand met haar vraag? Haar blik ging weer naar de hond, die ook lichtjes gromde. Ze voelde Davin tegen haar been duwen en ze wist dat hij de andere hond wou aanvallen. "Nee Dav," mompelde ze, maar eigenlijk moest ze zichzelf bedwingen om niet haar samurai zwaard uit haar schede te halen. Ze hoorde de jongen duidelijk zuchtten in de dodelijke stilte. Yane voelde haar hele lichaam rillen door de plotselinge wind. Ze ging zitten en keek naar de sterren hemel. De jongen kon haar niks schelen, als die haar aanviel kon Davin haar wel beschermen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 10:54 pm

Kodan keek weer naar het meisje en hij liep naar zijn motor toe. De motor die hij had werden ook wel skimmers genoemt door de vleugels die ze uit konden klappen zodat de motor kon vliegen. Radarr liep dan ook achter Kodan aan en keek scherp naar de andere hond. Kodan richtte zijn blik weer op het meisje en hij ging tegen zijn motor staan. ''Het spijt me dat ik de stilte heb verstoord, ik was opzoek naar een slaap plaats en ik ken het hier nog niet zo goed. Dus een stad wist ik ook niet te vinden.'' zei hij en hij glimlachtte even lichtjes. Maar die glimlach verdween daarna al weer snel en hij keek even naar de waterval. Hij had er zelf eigenlijk nog niet zo over na gedacht dat hij de stilte had verstoord, maar toen hij op zijn skimmer had gezeten, had hij daar niet echt over na gedacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 11:32 pm

Davin volgde de jongen met zijn hond, terwijl Yane nog steeds naar de hemel keek. "Het geeft niet, iedereen maakt wel een keer fouten. In deze wijde omtrek zijn er geen steden te vinden, alleen maar kleine dorpjes met mensen die je alleen maar willen vermoorden voor het geld," zei ze met een treurige toon. Ze keek naar de jongen die naar de waterval keek. Aan zijn gezicht te zien dacht hij na, vast over wat hij gedaan had. "De stilte is iets wat bijzonder in het leven is, zonder stilte zouden we allang gek geworden zijn van al het lawaai. Vooral s'nachts kan je de stilte goed horen," vervolgde Yane terwijl ze kort een blik op de heldere hemel wierp. Misschien was het wel tijd om zich voor te stellen. "Ik heet Yane en dit is Davin, mijn trouwe viervoeter," zei ze tegen de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 11:38 pm

Kodan luisterde naar wat ze zei en zuchtte eens diep. ''ik heb er eigenlijk nooit zo over na gedacht..'' zei hij zacht en hij hoorde dat ze zich voorstelde. Hij richtte zijn blik dan ook weer op haar en glimlachtte even. ''Ik ben Kodan en dit is Radarr mijn hond'' zei hij en hij knikte even richting de grijze bijna licht blauwig gekleurde hond. Radarr leek het wat meer te vertrouwen en deze liep dan ook weer naar de rand van het water en dronk wat. Kodan keek even naar Radarr en grinnikte. ''niet de waterval leeg drinken he buddy..'' zei Kodan droog tegen Radarr en deze keek dan ook even om en blafte kort waarna die weer verder ging met drinken. Kodan keek weer naar Yane en ging ook maar zitten. ''mooie namen hebben jullie trouwens'' zei hij rustig tegen hen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimeza nov 07, 2009 11:50 pm

Opnieuw keek ze even naar de hemel waar verschillende sterren hypnotiserend fonkelden. "Aangenaam kennis te maken," zei Yane toen de jongen zich voorstelde. Ze voelde hoe Davin haar in haar rug duwde, alsof hij vond dat ze iets moest doen. Maar wat? Na een poosje begon Davin zich te vervelen en ging hij op Yane's schoot liggen, waar hij natuurlijk te groot voor was. Yane moest bijna lachen toen Kodan iets zei. Alsof een hond een hele waterval kon op drinken. Ze merkte dat Kodan naar haar keek en ze keek hem ook aan. Yane hoorde Radarr blaffen. Davin blafte nooit, hij kon alleen grommen. Ze moest blozen toen hij zei dat zij en Davin een mooie naam hadden, maar gelukkig kon je dat in het donker niet goed zien. "Dankje, jullie ook trouwens," zei ze een beetje bescheiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:01 am

Kodan keek even omzich heen maar richtte zijn blik al snel weer op Yane toen hij haar woorden hoorde. ''eh.. bedankt..'' zei hij en hij keek even weg. Zoiets had hij nog nooit te horen gekregen. Naja hij kwam ook niet altijd mensen tegen. En als hij mensen tegen kwam dan waren het meestal de verkeerde. Ze wouden dan bijvoorbeeld zijn skimmer hebben of zelfs Radarr. Zodat ze die konden verkopen. Maar dat had Kodan natuurlijk dan ook nooit toe gelaten. Hij keek even omhoog naar de sterren en bedacht zich ineens iets. Hij keek Yane weer aan. ''ben jij altijd s'avonds zo laat op? Ik bedoel vinden je ouders dat gewoon goed?'' vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:11 am

Yane zag dat hij even weg keek, waarschijnlijk omdat ze dat gezegt had. Eigenlijk was het wel grappig, want zelf had ze ook zo gereageerd. Davin was ondertussen in slaap gevallen, een zacht geronk was nu te horen. Yane grinnikte. Soms leek hij echt net een kat. Yane keek naar boven, ze kon vaag de melkweg onderscheiden die ze soms zag. Haar moeder had haar er veel over verteld. Yane keek geirriteerd naar Kodan toen hij iets over haar ouders vroeg. "Praat niet over mijn ouders," zei ze en ze stond op het punt om op te staan en weg te lopen. Davin begon verdedigend te grommen. Niemand, echt niemand mocht iets over haar ouders vragen. Dan voelde ze zich altijd ongelukkig worden van binnen en wou ze snel weg gaan. Want anders.. Yane merkte hoe tranen bezit maakten van haar ogen en binnen een paar tellen stroomden ze over haar wangen. Ze trok haar benen op en verborg haar gezicht in haar handen. Want anders kreeg ze heimwee naar huis, naar haar ouders en haar familie. En ging ze bijna altijd huilen, zoals nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:18 am

Kodan zag haar reactie en hij stond dan ook gelijk op. Hij hoorde het gegrom van Davin maar reageerde er niet op. Hij liep naar haar toe en legde een hand op haar schouder. ''sorry.. ik wou je niet verdrietig maken..'' zei Kodan zacht tegen haar en hij ging daarna voor haar staan. Hij zag haar tranen en hij haalde een doekje uit zijn broek zak en veegde daarmee de tranen weg. Hij wist niet goed hoe hij anders moest reageren. Hij wist niet waarom ze huilde, naja hij wist alleen dat het met haar ouders te maken had. Maar wat daar verder mee was wist hij niet. Hij keek dan ook even omzich heen en daarna weer naar Yane. ''nogmaals sorry..'' zei hij met een diepe zucht en hij stopte het doekje weer weg in zijn broekzak. Hij keek dan even naar Radarr die in een bestwel domme houding bij de kant van het water in slaap was gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:31 am

Yane voelde de hand op haar schouder en hoe Kodan haar tranen weg veegde. Wat was hij aardig, zeg. Aan zijn gezicht te zien wist hij niet waarom het kwam, maar dat geefte niet. Davin stopte met grommen, waarschijnlijk wist hij eindelijk dat Kodan geen gevaar was. "H-het geeft niet," stotterde ze een beetje verlegen. "Mijn ouders wonen helemaal in Japan," verklaarde Yane met een zucht waarom ze huilde. Ze ging weer zitten en voelde hoe Davin zich weer op haar schoot nestelde. Na een poosje was weer hetzelfde geronk te horen als voordat Yane huilde. Slaapkop..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:43 am

Kodan luisterde naar wat ze zei en zuchtte diep. Hij kwam naast haar zitten en hij richtte zijn blik op de waterval. ''dan snap ik heel goed waarom je zo reageerd, als je ouders zo ver weg wonen..'' zei hij met een zucht. ''en je ze nooit ziet..'' zei hij toen wat zachter, het kwam doordat hij door dit aan zijn eigen ouders moest denken. Hij slikte dan ook even en probeerde ergens anders aan te denken al ging dat op dit moment een beetje moeizaam. Hij richtte zijn blik weer even op Yune en glimlachtte lichtjes naar haar. ''volgensmij heeft Davin nu ook geen moeite meer met me..'' zei Kodan om maar van onderwerp te veranderen en hij aaide Davin dan ook voorzichtig en zachtjes over zijn kop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 10:28 am

Yane keek weer naar de sterrenhemel. Ze kon verschillende sterrenbeelden onderscheiden, wat ze zichzelf had geleerd. Ze had een boek geleend van haar opa, waarin alle sterrenbeelden stonden. Na een poosje merkte ze dat Kodan naast haar zat. "Tsja.." antwoordde ze met een zucht. "Het leven is hard." Aan zijn stem te horen had Kodan er ook moeite mee. Maar hij had vast niet meegemaakt dat hij voelde dat hij op elk moment wel naar huis wou gaan. Yane hoorde Kodan praten over Davin, die op haar schoot lag te slapen. Nouja, half op haar schoot. "Volgensmij vind hij het nog wel moeilijk om iemand te accepteren, want hij heeft nog nooit iemand echt vertrouwd, behalve mij dan." Even keek ze naar Kodan, die Davin aaide. Nog steeds vond ze het een raadsel waarom Davin Kodan vertrouwde, misschien omdat Kodan een hond had? Even rommelde ze in haar broekzak (ja ze draagt een broek) om wat eetbaars te vinden, maar het enige eetbare wat ze vond was een hondenkoekje, maar die smaakten niet echt zo lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 12:49 pm

Kodan keek haar aan en knikte. ''dat klopt, dat is het..'' zei hij met een zucht en hij keek weer naar Davin toen ze over hem sprak. ''dat heeft Radarr ook, hij vertrouwt alleen mij. Alleen vandaag leek hij wel wat rustiger. Dus zal het wel goed zijn.'' zei Kodan rustig. Hij richtte zijn blik toen even op de skimmer en bedacht zich ineens iets. Hij stond dan ook op en keek Yane met een glimlach aan. ''je ouders wonen in japan toch? Ik kan je er wel heen brengen, het is een lange reis maar.. een skimmer heeft weinig nodig dus je kan er erg lang mee reizen, en bovendien kan het ook vliegen..'' zei Kodan tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 1:36 pm

Yane luisterde naar wat Kodan zijn. "Tsja, sommige honden zijn eenmaal zo," zei ze en ze gaapte. Van wakkerworden werd je moe, kon ze maar slapen zoals Davin. Maar dat kon ze nu niet, want ze sliep altijd als Davin wakker was, dus ook andersom. Yane zag dat Kodan ergens naar keek, maar ze kon niet zien waar hij naar keek omdat hij vlak daarna op stond. Yane keek geirriteerd naar Kodan toen hij voorstelde naar Japan te vliegen met die.. motor? Vliegen met een motor, dat kan toch niet? "Hallo! Ik ben niet niets voor niets uit Japan gegaan! Denk toch eens na!" zei ze en ze slaakte weer een gaap. Als ze het iets harder had gezegt dan was het schreeuwen geweest. Yane voelde dat Davin wakker werd, wat betekende dat ze eindelijk kon slapen. "En als je het niet erg vind ga ik nu slapen." Ze stond op en ging tegen een boom verderop liggen. Davin trippelde braaf mee en ging zitten naast Yane, met zijn hoofd naar Kodan gekeerd. Hij gromde kort, als teken dat je niet in de buurt mocht komen. Langzamerhand viel Yane in slaap, met Davin als beschermer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 6:49 pm

Kodan slikte bij haar reactie en hij keek weer naar zijn skimmer. Hij hoorde toen dat ze zei dat ze ging slapen en hij keek even naar haar. Hij volgde haar met zijn ogen en hoorde Davin naar hem gromde. Hij zuchtte diep en hij liep naar een rots toe. Hij ging erop zitten en hij keek voor kort naar Yane. ''dat had ik kunnen weten. waarom stelde ik het ook voor?'' vroeg hij mompelend aan zichzelf en hij keek weer even naar zijn skimmer. ''ze gelooft zeker ook niet dat die kan vliegen..'' mompelde Kodan daarna en hij voelde ineens een snuit tegen zijn been. Radarr was bij hem komen staan en blaftte eens. Kodan glimlachtte en aaide Radarr over zijn hoofd. Daarna keek hij naar de maan die vel scheen. Op dit moment kon hij niet echt in slaap komen en bleef hij dus ook maar wakker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:06 pm

Davin zat stilletjes naast Yane, die in slaap was gevallen. Hij was haar altijd trouw gebleven, sinds ze hem had gered toen hij onder de dorpsbrug vast zat. Iedereen in Japan haatte hem, behalve Yane. Dat was vast ook de reden waarom ze weg was gegaan. Davin keek naar Kodan en Radarr, die hij in de gaten moest houden. Je wist het maar nooit, misschien gingen ze Yane wel aanvallen. Davin keek even naar Yane, zij had haar rust wel verdient. Daarna richtte hij zijn blik weer op Kodan en Radarr, maar dat duurde kort. Iets anders trok zijn aandacht. In de verte hoorde hij gedreun, alsof een mens aan het rennen was. Hij draaide zijn hoofd richting het geluid en gromde. Yane opende meteen haar ogen en ging staan, met haar samurai zwaard in de aanslag. Het leek net alsof ze al een poos wakker was. "Problemen," mompelde ze en ze staarde naar de zwarte leegte voor zich, wachtend totdat er iets of iemand tevoorschijn zou komen.

[Iemand mag het gesprek joinen, hoeft niet persé.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:14 pm

Kodan hoorde plots ook iets en stond direct op. Hij ging naast Yane staan en volgde haar blik naar de donkere leegte voor hen. Hij trok dan ook zijn energy twin blades en deze begonnen blauw te gloeien. ''grote problemen?'' vroeg Kodan aan haar terwijl hij vanuit zijn ooghoeken even naar haar keek, maar daarna weer strak voor zich uit. Hij vroeg zich af wat er komen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:27 pm

Yane voelde dat haar Samurai uit haar hand werd getrokken voordat ze iets kon doen. Een gedaante kwam te voorschijn, iets korter dan Yane en aan het lichaam te zien was het een meisje. In haar hand had ze Yane's katana. Het was haar nicht Keshumi, waarschijnlijk had ze opdracht gekregen om haar te volgen en in de gaten te houden. Op haar schouder zat een raaf, Yane had die nog nooit eerder bij haar gezien. "Jij weer," mompelde Yane geirriteerd in het Japans. Keshumi glimlachte. "Ja, ik weer. Ik zie dat je die stomme hond nog steeds hebt," antwoordde Keshumi met haar onschuldige stemmetje. "Waarom volg je me?" vroeg Yane. Keshumi draaide het zwaard in haar handen voordat ze het naast zich in de grond boorde. "Daarom. Wie is die jongen?" Keshumi wees naar Kodan die op de steen zat. "Een vriend van me." "Dus je hebt zelfs vrienden gemaakt hierzo? Knap hoor," zei Keshumi en ze vertrok haar gezicht. Ze haalde de samurai zwaard uit de grond en wou die naar Kodan toe gooien, maar Yane hield haar tegen. Ze trok haar zwaard uit Keshumi's handen en hield de punt onder haar neus. "Waag het niet," fluisterde Keshumi. "Ik kom je alleen maar zeggen dat we je in de gaten houden." "Fijn," antwoordde Yane en in een oogwenk was Keshumi en haar raaf weer verdwenen. "Familiereünie," zei Yane weer in de normale taal tegen Kodan. Ze borg haar Samurai weer op in haar schede en ging aan de waterkant zitten. Davin ging onder de boom waar Yane eerst lag liggen, maar hij lette wel op Yane.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:31 pm

Kodan keek even vaagjes toe toen ze japans begonnen te praten en hij ging gewoon staan. Hij zag toen hoe het meisje waar Yane tegen praatte naar hem wees en kort daarna het zwaard naar hem leek te willen gooien. Kodan hield zijn twin blades op om de samurai tegen te houden, maar ineens hield Yane het meisje tegen. Kodan ging weer gewoon staan en merkte dat het meisje na een tijdje weer weg ging. Hij hoorde toen wat Yane weer in gewone taal tegen hem zei en hij keek even naar de plek waar het meisje was verdwenen. Hij stopte toen zijn twin blades terug in de koker op zijn rug en hij kwam naast haar zitten. Dit keer besloot hij maar even te zwijgen en hij keek naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:47 pm

Yane merkte dat Kodan naast haar ging zitten. Ze zuchtte en verwachtte een heleboel vragen, maar ditkeer zweeg hij. Aan zijn gezicht te zien wist hij niets wat zij en Keshumi tegen elkaar hadden gezegt, maar ze vond het toch wel eerlijk als hij het hele verhaal wist. "Ongeveer twee jaar geleden heb ik Davin gevonden. Hij zat vast onder de dorpsbrug en kon er niet meer uit komen. Mijn familie was nogal bijgelovig en deed niks, want volgens een oud gezegte was de Hond de boodschapper van het kwaad. Ikzelf geloofde er geen bal van van die onzin, dus ik hielp Davin en nam hem mee naar huis. Ik moest erg mijn best doen om mijn moeder over te halen, maar uiteindelijk mocht ik Davin houden. Mijn vader was aan het vechten in de oorlog, tot een half jaar geleden. De oorlog was eindelijk afgelopen en toen hij thuis kwam was hij nogal boos over wat hij aantrof. Mijn vader hield al helemaal niet van honden, dus hij beschuldigde mijn moeder ervan dat ze de hond in huis had genomen. Als ik niet langer had gewacht, had mijn vader mijn moeder geslagen. Maarja, ik ben tussen beide gekomen. In die tijd was ik heel goed in het om gaan met een samurai zwaard. Dus, na een gevecht, samurai tegen samurai, won mijn vader en verbande hij me uit mijn familie, dus de enige optie was weggaan. En nu ben ik hier. Waarschijnlijk was de reden waarom Keshumi - dat ene meisje van zonet - hier was gekomen, dat mijn moeder wou zien of ik nog oké was." Yane slaakte een diepe zucht, bijna was ze weer gaan huilen. Maar nu kon ze zich groot houden, omdat ze ditkeer het zelf vertelde. Yane keek expres de andere kant op, omdat ze Kodan's uitdrukking op zijn gezicht wel kon voorspellen: Nogal verward. "Het leven is hard," mompelde ze, waarschijnlijk had ze dat al eerder gezegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:55 pm

Kodan keek nog steeds naar de lucht bij het horen van haar verhaal. Toen ze uit gesproken was keek hij weer naar haar en glimlachtte even lichtjes. ''nu snap ik pas echt waarom je ze steeds zo fel op me reageerde bij die vragen over je famillie, ik had dat voorstel ook nooit mogen vertellen. Maar ik wist dit allemaal gewoon niet en ik wou je alleen helpen..'' zei Kodan tegen haar en hij legde even zijn hand op haar schouder waarna hij die vervolgens weer gewoon naast zich neer legde op de grond. Hij keek weer naar de lucht en zuchtte diep. ''het punt is ook dat jou ouders nog leven, ik dacht dat je blij zou zijn als ik voorstelde om je er heen te brengen, want zie je.. mijn ouders leven niet meer, dus ik wens elke dag nog dat ik bij ze wil zijn, maar dat gaat dus niet..'' zei hij en hij keek even naar het water voor zich en slikte een keer. Hij zag het beeld van zijn ouders even voor zich. Elke dag verminderde dat beeld steeds meer. Elke dag leek het moment te komen dat hij zich nooit meer zou kunnen herinneren hoe ze eruit zagen en dat deed hem pijn. Hij sloot zijn ogen dan ook even en haalde diep adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yane

Yane


Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 16.
Groep: Geen.
Partner: Love is just another boring day in your life.

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimema nov 09, 2009 5:48 pm

Yane voelde dat Davin op haar schoot kroop, net toen Kodan begon met praten. Ze keek nog steeds de andere kant op en aaide ondertussen Davin. "Het spijt me," fluisterde ze. Ze wist dat hij haar wou helpen, maar op die manier was het hem niet gelukt. Ze voelde even een hand op haar schouder, waarschijnlijk die van Kodan. "Het spijt me," zei ze opnieuw toen hij uitgepraat was. Aan zijn stem te horen had hij er veel moeite mee en het leek nu alsof Yane hem had gedwongen er over te vertellen. Nu voelde ze pas hoe koud het was en hoe dunne kleding ze eigenlijk wel aan had. "Ik ben zo terug," mompelde ze. Yane stond op, met luid protest, en liep het bos in. Davin bleef gewoon zitten en keek de kant op waar ze heen was gelopen. Hij keek even naar Kodan, nieuwschierig hoe hij reageerde. Na een poosje kwam Yane terug, met een berg takken. Ze legde die in het midden van het kleine grasveldje, ongeveer een paar meter van Kodan vandaan. Uit haar zak haalde ze twee vuurstenen vandaan, waarmee ze het vuur aan stook. Even porde ze met een stok die ze had over gelaten in het vuur en ging daarna erbij zitten. Davin ging half op haar schoot liggen, alsof hij het niet warm genoeg had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:23 pm

Kodan keek om naar haar en zuchtte even diep. ''het geeft niet..'' mompelde hij, al kon ze dat niet meer horen natuurlijk door dat ze al weg was. Hij merkte even later dat ze weer terug kwam met een hoop takken en hij stond op. Hij keek toe hoe ze een vuurtje maakte en hij glimlachtte even lichtjes. Hij liep naar het vuurtje toe en ging erbij zitten. Opzich had hij het niet koud, zijn pak gaf namelijk veel warmte. ''had je het koud?'' vroeg hij rustig aan haar en hij staarde wat naar het vuurtje voor hem. Hij sloot zijn ogen toen weer voor even en dacht voor kort aan zijn ouders. Toch moest hij die gedachten op dit moment even weg zetten en hij schudde dan ook lichtjes zijn hoofd even. Hij opende zijn ogen daarna weer en keek Yane aan. Radarr kwam bij Kodan zitten en gaapte eens. Kodan had het gehoord en grinnikte. ''lui beest dat je bent..'' zei hij droog tegen de hond en deze blaftte één keer kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





In de nacht naar de waterval Empty
BerichtOnderwerp: Re: In de nacht naar de waterval   In de nacht naar de waterval I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
In de nacht naar de waterval
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Buiten Gebied :: Watervallen-
Ga naar: