The Ring

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Feeling Alone

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Flower

Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

BerichtOnderwerp: Feeling Alone   zo nov 08, 2009 10:32 pm

Flower was gaan wandelen langs de rivieren, en ze keek dan ook naar de grond. Er was iets wat ze mistte, maar ze wist enkel niet wat. Haar blik ging even over de omgeving af, en ze sloot dan ook haar ogen. Laatste tijd was er veel gebeurd, en ze was dan ook twee keer ontsnapt aan die jongen met zijn ring. Ze snoof dan ook even diep, en ze liep dan gewoon kalmpjes verder. Toch had ze haar wapens bij haar dieren gelaten, en ze had even geen zin om in een gevecht te komen. Het enige wat ze wilde was rust, en misschien ook een geliefde.

(ALLEEN IK EN MORDRIN)
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Mordrin

Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 12:41 am

Mordrin zat op de grond bij de rivier. Hij leunde tegen een boom met zijn rug. Hij was op school iets te populair bij de meisjes en soms werd hem dat te veel. Nu hij thuis een studie volgt heeft hij meer rust en genoot er van. Hoewel hij toch nog eens gevolgd word door een stel verliefde meisjes die zijn eerste kus proberen te veroveren. Hij keek over het water en zuchtte, hij merkte opnieuw een meisje op. "Ze zijn ook overal..." zei hij wat koeltjes. Hij bleef gewoon zitten. Zijn blauwe shirt viel wel op.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 1:26 am

Flower liep rustig verder, en ze merkte dan opeens een jongen op aan de overkant. Ze slikte even kort, en ze keek dan in het rond. Ze hoopte maar dat hij niets zou doen, maar dan liep ze gewoon verder. Ze had haar wapens niet meegenomen om een reden, en die reden was om rustig zonder problemen een wandeling maken. Even keek ze vanuit haar ooghoeken naar de jongen, maar ze liep gewoon vluchtig door. Ze had hem wel knap gevonden, maar ze had zijn ogen niet gezien.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 1:37 am

Mordrin keek naar de rivier. Ineens werd Sira die langs hem lag te slapen wakker. "Dus de luie tijger wordt weer wakker..." plaagde hij. Sira had echter oog voor iets anders, het meisje. Sira rende de rivier over een paar stenen. Mordrin keek op en liep er achter aan. Sira ging tegen Flower aan staan en snuffelde aan haar been. Mordrin liep er naar toe en glimlachte. "Typisch Sira..." zei hij en keek naar Flower.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 1:40 am

Flower liep verder, en opeens voelde ze wat tegen zich. Ze keek naar beneden, en ze zag dan een tijger bij haar. Het verbaasde haar even, maar dan zag ze die jongen weer. Ze slikte dan ook even kort, en ze wist niet wat doen. Ze keek dan naar de tijger, en ze aaide deze over het hoofd. "Is deze van jou?" Vroeg Flower voorzichtig aan hem, maar ze zag dat hij niets kwaads in de zin had. Eigenlijk was dat een grote opluchting voor haar, maar toch was ze het niet zeker.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 1:51 am

Sira spinde zacht en stond op haar achterpoten terwijl ze met haar voorpootjes tegen Flowers been leunde. Mordrin keek haar aan en glimlachte. "Ja, de is inderdaad van mijn.." zei hij en pakte Sira op. Deze kroop weer in zijn rugzak en keek met haar kopje over de schouder van Mordrin naar flower. "Sorry van Sira, ze is nogal jong en speels..." zei hij. Hij keek naar Flower. "Mijn naam is Mordrin, aangenaam..." zei hij vriendelijk. Dat was ook een rede van zijn populariteit, zijn vriendelijkheid.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 1:56 am

Flower glimlachte naar de tijger, en ze hoorde dan de jongen zijn woorden. Ze keek naar hem, en ze glimlachte even kort. Toch had ze het vreemde gevoel dat Tremble haar gevolgt was, en ze keek dan ook wat in het rond. "Het geeft niet zo ken ik er wel 2 die speels zijn, maar wel ouder dan haar." Zei Flower dan zachtjes tegen hem, en ze merkte dan het kopje van Sira. En zoals ze het vreemde gevoel had was dat ook het geval, en de groene ogen keken naar de jongen. Ze hoorde zijn naam, en ze glimlachte weer. "Ik ben Flower. Aangenaam Mordrin." Zei ze dan vriendelijk tegen hem, en opeens kwam er een panter tevoorschijn die graag een grap wilde uithalen met Flower. Hij gromde dan ook naar haar, en zijn ogen stonden op haar gericht.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 2:11 am

Mordrin keek haar aan en glimlachte. Sira maakte wat brullende geluidjes, maar dan veel hoger. Mordrin merkte ook de panter op en deze gromde naar haar. Mordrin ging voor Flower staan en keek de panter doordringend aan. Sira sprong uit de rugzak en ging in een dreigende houding naast Mordrin staan. Ze gromde zachtjes. Mordrin liep stap voor stap richting de panter. Sira nam zijn plek in alsof ze Flower wilde beschermen. Mordrin zei niets al sprak zijn gezicht boekdelen.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 2:17 am

Flower keek op bij het horen van gegrom, en ze zag dan zoals ze het voorspelde Tremble staan. Alleen had ze het vermoeden wat hij van plan was, maar zag het nog niet in. Dan keek ze naar Mordrin en Sira, maar toch hoopte ze maar dat er niets ergs ging gebeuren. "Uhm Mordrin?" Vroeg Flower dan zachtjes, en ze keek dan ongelovig naar haar panter. Tremble gromde nog harder, maar dan keek hij de jongen aan. Hij geeuwde heel even kort, en dan sprong hij plots op de jongen zodat hij op de grond viel. "Ohjee en nu volgen de likjes." Zei ze dan droogjes tegen zichzelf, en ze keek Tremble dan aan. Dat wat ze net zei deed hij ook, en hij likte de jongen in het gezicht.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 2:28 am

Mordrin merkte de woorden van Flower op en keek om. "Wat is eerh..." hij was amper uitgesproken of hij viel al op de grond. Over zijn gezicht ging een tong en hij lachte even. Sira was gefacineerd door de panter en ging voor flower staan. Ze rende op haar af en sprong in haar richting. Het verschil met de panter was dat Sira Flower niet om kreeg en op haar borstgedeelte bleef hangen. Hij had zijn voorpootjes op haar scouders gelegd en haar achterpootjes hingen naar beneden en ze gaf flower kleine likjes.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 2:32 am

Flower moest er een beetje om lachen, en ze keek haar panter dan ook aan. Dan merkte ze op dat Sira hetzelfde wilde doen, en ze keek haar dan aan. Rustig nam ze haar vast zodat ze niet zou vallen, en ze voelde dan de likjes. "Aww wat lief van je Sira." Zei Flower dan tegen haar, maar Tremble stopte niet met likjes geven. Daarna ging hij gewoon op de jongen neerliggen, en hij sloot zijn ogen gewoon. "En die truc gebruikt hij dus ook altijd na het likjes geven. Ohja dat is Tremble mijn panter." Zei ze dan vriendelijk, en ze liep naar hem toe. Ze keek Modrin rustig aan, en ze ging dan naast hem zitten.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 10:31 am

Mordrin probeerde het tegen tehouden maar dat was niet makkelijk. Dit omdat een panter niet bepaald een licht wezen was. Toen de panter stopte zag hij zijn kans. Met een ruk rolde hij en de panter om elkaar en lag hij bovenop, waarna hij opstond. "En dat was mijn trucje..." zei hij en keek naar Sira die spinnend likjes aan Flower gaf. Sira wilde toen in het gezicht beginnen, maar Mordrin hield haar tegen. "Dat doe je maar bij mij, niet iedereen is daar van gediend..." zei hij. Sira stopte ook en keek rond.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 7:56 pm

Tremble lag nog op hem, maar opeens waren de rollen omgedraaid. Hij keek dan met een zielige blik naar hem, en daarna keek hij naar Flower. Zij zat neer op de grond, en ze hoorde dan de woorden van Mordrin. Ze vond hem wel knap, en hij had ook nog eens mooie ogen. Hoewel ze niet overdreven bij jongens doet, en ze goede manieren heeft. Ze sloot even haar ogen, en ze merkte dan dat Sira haar likjes in het gezicht wilde geven. Daarna hoorde ze de woorden van hem tegen Sira, en ze keek hem vriendelijk aan. Zijzelf had ook wel vaak voor dat jongens achter haar aan zaten, maar die negeerde ze gewoon compleet. Ze hield niet zo van al die aandacht als meeste meisjes, aangezien ze liever iemand had die haar nam zoals ze was. Tremble ging zitten op zijn kont, en hij geeuwde dan ook voor een korte tijd. "En wat doe jij zoal in je vrije tijd?" Vroeg Flower dan rustig aan Mordrin, en ze keek hem dan kalm aan.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   ma nov 09, 2009 11:47 pm

Mordrin ging naast haar zitten en hoorde haar vraag. "Als ik niet door meisjes gevolgd word bedoel je....?" vroeg hij grinnikend. "Ik doe onderzoek naar een organisatie, volg een studie en verzamel stenen..." zei hij. "Verder train ik af en toe..." vertelde hij. "En jij?" vroeg hij. Hij mocht haar eerlijk gezegd nu al. Ze was niet zo als andere meisjes, hebberig of jaloers. Sira liep naar Tremble en ging tegen hem aanliggen. Niet veel later lag ze vredig te slapen.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 12:43 am

Flower hoorde zijn woorden dan, en ze keek hem even aan. Daarna luisterde ze gewoon verder, en ze glimlachte even zachtjes. "Ik zit vaak in het bos met Tremble, Devil en Slash, maar soms ben ik ook wat alleen aan het rondwandelen zonder dat iemand me moet lastig vallen. Meestal train ik mezelf ook om beter te worden met mijn zweep, katana en Twin Blade met dubbele functie. Kortom ik kan mijn twin Blade ook gebruiken als pistolen. Het is een uniek wapen, en er is nog niemand die het heeft kunnen kopen in de winkel. Hij is de enige in zijn soort, en gemaakt door mijn vader." Zei Flower dan tegen hem, maar toch liet ze niet zien dat ze triestig werd. Tremble keek naast zich, en hij gaf het kleintje een likje over het hoofd.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 2:34 pm

Mordrin knikte en luisterde aandachtig naar haar woorden. Hij keek haar aan en glimlachte. "Je doet inderdaad heel wat." zei hij. "Dan 'is' je vader vast een slim en innovatief persoon...." zei hij en knikte. Hij merkte dat ze triestig werd maar dat kon hij niet zien. Hij had deels aan zijn woorden gehoord. Hij legde zijn hand op haar rug en zijn glimlach verdween. "Wat is er..." zei hij. Het likje van Tremble bevestigde voor zijn gevoel alleen maar zijn vermoeddes.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 10:52 pm

Flower keek hem rustig aan, maar ze voelde zich wel nog triestig als ze over haar vader begon. Ze hoorde zijn woorden, en ze keek dan naar hem. "Dankje, maar hij is al van mijn 7 jaar samen met mijn moeder vermoord door één of andere groep mensen." Zei Flower dan tegen hem, en ze voelde zijn hand op haar rug. Tremble bleef beschermend bij Sira liggen, en hij legde zijn kop voorzichtig over haar heen.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:11 pm

Mordrin sloeg zijn hand voor zijn mond. "Sorry dat wist ik niet.." zei hij en keek even rond. "Het spijt me..." zei hij en legde een arm om haar schouder en ging wat dichter tegen haar aan zitten en keek naar Sira en Tremble. Hij zocht naar woorden om te zeggen maar wist niets.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:14 pm

Flower keek naar hem, en ze voelde dan zijn arm om haar heen. "Het geeft niet." Zei Flower zachtjes tegen hem, waarna ze dan een kusje op zijn wang gaf. Ze keek dan kort in het rond, maar haar aandacht ging weer naar Mordrin. Tremble bleef gewoon neerliggen, en hij geeuwde dan ook even breed. Daarna viel hij zelf ook inslaap, en hij bleef Sira warm houden.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:28 pm

Mordrin merkte haar kusje op en bloosde lichtjes. Hij had eigenlijk nog nooit toegestaan dat iemand dat deed. Maar Flower was anders. Ze deed niet zoals andere meisjes en dan vond hij het niet erg. Hij keek naar de rivier. "Zeg heb je zin om te gaan zwemmen?" vroeg hij en keek haar aan. "Of heb je geen zwemkleding?" vroeg hij er achter aan.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:32 pm

Flower merkte dat hij bloosde, en ze legde haar hoofd op zijn schouder. Dan sloot ze haar ogen voor een tijdje, en ze genoot ervan om even zo te zitten bij iemand die ze kon vertrouwen. Daarna keek ze naar Sira en Tremble die lagen te slapen, waarna ze dan zijn woorden hoorde. "Ik heb geen zwemkledij, maar ik zwem wel in mijn bh en string." Zei Flower dan glimlachend tegen hem, en ze dacht heel even kort na.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:35 pm

Mordrin hoorde haar woorden en glimlachte. "Als jij het zegt..." zei hij en hij trok zijn broek uit en zijn shirt. Vanonder zijn broek kwam een blauwe zwembroek tevoorschijn. Mordrin liep op het water af en dook er in. Hij kwam boven en keek naar Flower. Sira deed haar oogjes even langzaam open. Ze hield ook van zwemmen maar besefte nog niet wat er volledig om haar gebeurde. Ze gaf Tremble een likje en stond geeuwend op.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:38 pm

Flower keek naar hem, en ze stond dan rustig op. Ze deed rustig haar mini rokje uit, maar ook haar topje deed ze uit. Daarna liep ze naar het water toe, en ze dook dan zelf ook het water in. Ze spetterde hem dan speels nat, en ze sloot heel even kort haar ogen. Tremble voelde het likje, maar hij sliep gewoon rustig verder. Dit was één van de dagen dat hij erg lang kon slapen, en dus was hij ook nogal heel erg moe.
Profiel bekijken
Mordrin

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:47 pm

Sira keek daarna naar de rivier en rende er op af. Ze sprong er in en zwom richting Mordrin. Mordrin keek naar Flower en grijnsde. Hij spetterde haar terug nat. "Zeg Flower? Kijk eens hier" en hij deed net of hij iets vast had. Er was een klein gaatje nog open. Mordrin grijnsde en keek haar aan. Sira zwom wat rond en dook even onder water. Klungelig had ze een vis in haar mond maar de zalm die ze vast had wist zich weer los te maken.
Profiel bekijken
Flower

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   di nov 10, 2009 11:49 pm

Flower grinnikte dan als hij haar terug nat spetterde, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze keek hem verbaasd aan, waarna ze dan dichter naar hem zwom. "Wat is er dan?" Vroeg ze nieuwsgierig aan hem, en ze keek hem in de ogen aan. Tremble slipe gewoon lekker door, maar hij hield wel nog alles in de gaten met zijn oren.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Feeling Alone   

Feeling Alone
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Buiten Gebied :: Rivieren-
Ga naar: