The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking to the stars..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 15, 2009 11:07 pm

Frieda was de lucht in gevlogen, ze haalde haar armen open aan de takken van een boom en moest haar best doen om daarna op haar benen te landen, ze kwam met zo'n kracht op haar benen terecht dat ze 1 van haar enkels verzwikte en op de grond viel. Geïrriteerd krabbelde ze weer overeind. Ze had nu sneeën in haar armen en een verzwikte enkel, fijn..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 15, 2009 11:18 pm

Radarr had Cira weer neer gezet op de grond en liep om de Skimmer heen die op zijn kant lag en de wielen ingetrokken had. Radarr piepte even omdat hij zijn baasje niet zag en hij zag die even later tegen een boom aanliggen. De hond snelde naar Kodan toe en hield zijn kop bij het gezicht van Kodan. Hij piepte zachtjes en zijn staart ging tussen zijn benen. Kodan deed zijn ogen half open en hoestte even. Er kwam wat bloed uit zijn mond en hij kreunde even door de pijn in zijn rug. Radarr zijn staart ging iets omhoog maar hij merkte dat het slecht ging met zijn baasje. Kodan keek naar Radarr en hij zag vervolgens achter Radarr de skimmer op zijn kant. ''ik had niet gezegt dat je de wielen moest laten intrekken he buddy..'' zei Kodan met een licht wat schorre stem en hij bleef nog even liggen. Hij ging met zijn hand over de kop van Radarr en deze was nu helemaal niet vrolijk meer. Vooral niet omdat hij niet diegene was die de wielen had laten intrekken. De hond keek dan ook even om naar Cira en snoof. Natuurlijk was Radarr ook wel weer zo wijs om te weten dat Cira een welpje was en dus waarschijnlijk nieuwschierig was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 15, 2009 11:23 pm

Cira dook meteen richting Frieda. Frieda keek haar alleen streng aan, waarna ze weer naar Kodan keek en compleet niet op haar eigen wonden lette. Ze strompelde op Kodan af. ,,Gaat het..?" vroeg ze even terwijl ze onderzoekend naar Kodan keek. Zelf had Frieda al veel gevochten, dus voor een paar sneeën in haar arm draaide ze haar hand niet om. Cira was zo snel mogenlijk achter Frieda aangelopen, toen hij Radarr zag dook ze meteen achter Frieda haar been. Frieda keek Kodan nog even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 15, 2009 11:42 pm

Kodan keek richting Frieda en hij trok zich via de boom voorzichtig recht. Hij slikte even door de schokken die door zijn rug gingen. ''volgensmij ben ik hier verdoemd ofzo.. eerst het moeras, en nu dit..'' zei hij met een zucht en hij keek haar aan. ''sorry voor dit, normaal gesproken drukt Radarr nooit zomaar op de knoppen, ik snap het niet..'' zei hij met een zucht en zijn ogen gleden even over Frieda heen. ''en hoe gaat het met jou? Niets gebroken ofzo hoop ik..'' zei hij en hij richtte zijn blik even op de skimmer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimezo nov 15, 2009 11:44 pm

,,Nee.." antwoordde Frieda nadat ze even aan haar armen had gevoeld of er iets gebroken was. ,,Lichte kneuzing in mijn wijsvinger.." Frieda keek even streng naar Cira ,,Ik dnek trouwens ook niet dat Radarr degene was die op het knopje heeft gedrukt.." Cira dook meteen Frieda's broekspijp in. Frieda rolde even met haar ogen, waarna ze ook naar de skimmer keek.

[Laatste bericht van vandaag]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 8:35 am

''hmm oke dan..'' zei hij als antwoorde op haar eerste woorden. Hij ging even tegen de boom aan staan en luisterde naar wat ze daarna zei. ''wie moet het dan gedaan hebben?'' vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw en hij zag vanuit zijn ooghoeken Cira ineens de broekspijp inschieten van Frieda. Hij keek er even naar en toen weer naar Frieda. ''Cira..?'' vroeg hij met een vage blik en hij keek weer naar de skimmer. Ach het had wel gekunt, er zaten zelfs in de kabine van Radar zat knoppen, en Cira kon er makkelijk bijkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 6:44 pm

Voor zichtig kroop Cira weer uit Frieda's broekspijp en ze keek Radarr verontschuldigend aan. Frieda keek even naar Cira en toen weer naar Kodan ,,We kunnen je beter ergens heen brengen zodat je kan rusten ofzo..?" zei ze twijvelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 7:02 pm

Kodan keek haar weer aan en zuchtte diep. ''ik denk niet dat ik daar nu zin in heb..'' zei hij wat koppig en hij liep dan ook wankelend richting zijn skimmer. Radarr volgde zijn baasje met zijn ogen en blaftte eens. Radarr keek vervolgens naar Cira en gaf haar een lik, hij bedoelde daar mee dat hij haar vergaf van wat ze gedaan had en dat hij begreep dat ze alleen maar nieuwschierig was geweest. Kodan stond onder tussen bij zijn Skimmer en hij trok die moeizaam recht. Hij beet dan ook even op zijn kiezen toen er weer een pijn scheut door zijn rug ging maar probeerde dat te negeren. Radarr liep naar zijn kabine toe en drukte op een knop. De wielen schoven weer naar beneden en zo stond de skimmer weer op beide banden. Kodan keek even naar Radarr en snoof. ''ik laat me niet tegen houden door een beetje pijn in mijn rug..'' zei hij zacht. Radarr piepte en hield zijn kop schuin. Zelfs Radarr was wel zo slim om te weten dat dat geen normale pijn was in Kodan's rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 7:06 pm

,,Geez.." zei Frieda een beetje geïrriteerd ,,Wat ben jij koppig zeg.." Cira spinde even toen Radarr haar een lik gaf. Frieda liep ook achter Kodan aan en Cira huppelde vrolijk achter haar aan. Frieda keek naar Kodan ,,Ik breng je naar een plek waar je kan rusten.." zei ze koppig terwijl ze met haar armen over elkaar Kodan emotieloos aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 7:25 pm

Kodan keek op naar Frieda. ''je kan zeggen wat je wilt maar ik ga niet opgeven door die pijn in me rug, kijk het gaat prima..'' zei hij droog en hij ging wat beter staan. Er schoot weer een steek door zijn rug. ''ahw.. *gevloek*'' zei hij geirriteerd. Radarr sprong op de plek van de skimmer waar Kodan altijd zat en gromde kwaad naar Kodan, de hond wou niet dat Kodan zichzelf alleen nog maar meer pijn liet leiden. ''Radarr..'' zei hij verbaasd en hij keek toen weer strak. Hij keek toen naar Frieda en snoof. ''fijn dan.. jij je zin..'' zei hij emotieloos en hij keek even weg. Radarr werd weer rustig en ging kwispelend zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 7:39 pm

Frieda zuchtte opgelucht toen ze eindelijk har zin had. ,,Ik rij.." zei ze zonder emotie en ze keek Kodan uit ,,Want met zo'n rug laat ik jouw niet achter het stuur zitten.." Cira keek even naar Frieda en toen naar Radarr.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 8:16 pm

Kodan keek haar droog aan. ''jij..? op een skimmer..? ik wil niet veel zeggen maar een skimmer is niet gewoon een motortje hoor..'' zei hij droog en hij keek even naar Radarr die al klaar zat in zijn kabine en Cira naast zich neer had gezet. Kodan keek toen weer met opgetrokken wenkbrauw naar Frieda en wachtte af van wat ze ging zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 8:20 pm

,,Kan niet moeilijker zijn dan Kai's omgebouwde moter.." mompelde ze verveeld en ze staarde Kodan zelfverzekerd aan ,,Ik rij je skimmer echt niet in de prak.." ze keek Kodan aan en wachtte tot hij wat naar achteren zou schruiven zodat ze kon zitten. Ze had haar armen nogsteeds over elkaar aan en keek Kodan met een ietwat emotieloze blik aan ,,Het is of dit.. Of lopen.." kwam er emotieloos uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 10:55 pm

Kodan luisterde met een droge blik naar haar woorden. BIj haar laatste woorden keek hij nog droger. ''ik ga dus 'niet' lopen..'' zei hij met nadruk op niet. ''best dan, probeer maar..'' zei hij droog en hij sloeg zijn armen over elkaar heen en ging iets naar achteren zodat zij voor hem kon gaan zitten. Hij keek even opzij naar Radarr die hem vaag aan keek. ''vrouwen..'' zei Kodan droog en hij rolde eens met zijn ogen waarna hij grinnikte. Hij keek toen weer richting Frieda en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:00 pm

Frieda ging direct voor hem zitten ,,Let op.." mompelde ze droog, terwijl ze de skimmer startte en zonder moeite begon te rijden. Ze gaf wat meer gas en ging een stuk sneller, zonder moeite ontweek ze een paar bomen en het leek alsof ze al jaren op een skimmer kon rijden. Opeens remde ze af, vlak voor een ziekenhuis bij de rand van de stad. ,,Ik heb minder brokken als jij gemaakt.." zei ze grijnsend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:08 pm

Kodan zat rustig op de skimmer en het verbaasde hem toch wel dat ze het zo goed deed. Hij zei alleen verder niets omdat hij wat geirriteerd was door zijn zere rug. Toen ze stopte voor een ziekenhuis betrok het gezicht van Kodan helemaal. ''o nee.. daar ga ik echt niet in, dat kun je vergeten.. Je zei dat we naar een plek ging om uit te rusten niet naar het ziekenhuis?!'' zei hij met opgetrokken wenkbrauwen tegen haar en hij keek even richting Radarr en Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:13 pm

Frieda stond op ,,Pech.." zei ze droog, ze tilde Kodan op, zonder hem pijn te doen en liep richting het ziekenhuis ,,We kunnen natuurlijk ook naar het clubhuis.." zei ze twijvelend. Ze keek even naar het ziekenhuis en toen naar het schuurtje verderop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:19 pm

Kodan keek even verbaasd toen ze hem ineens op tilde en richting het ziekenhuis liep. Hij zorgde ervoor dat hij zelf weer stond en keek droog naar haar. ''ik kan zelf ook wel lopen en ik ga niet naar het ziekenhuis..'' zei Kodan en hij liep weer, af en toe wankelend. Naar zijn Skimmer toe. Hij hoorde toen haar woorden over een of ander clubhuis. HIj keek dan ook even om naar haar en zuchtte diep. ''en wat is dat nou weer?'' vroeg hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:21 pm

,,Een plaats waar ik en mijn gang altijd in hangen.." mompelde Frieda ,,Ik ben er de laatste tijd niet meer zo vaak maar ik ben altijd welkom en Kaila houd van gewonde mensen verzorgen.." ze grinnikte even, Kaila verzorgde haar altijd als ze gewond was of ze nou wouw of niet. ,,Daar is het.." zei ze wijzend op het schuurtje verderop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:27 pm

''naja dat is iniedergeval beter dan een ziekenhuis, laten we daar maar heen gaan dan..'' zei Kodan met een zucht. Kodan zag er aan de ene kant best op tegen. Er waren dus andere mensen aangezien Frieda over ene Kaila sprak. En sinds dat Kodan al zolang alleen leefde samen met Radarr kon hij heel slecht tegen drukte. Toch was zoiets nog altijd beter dan een ziekenhuis, dus moest hij het maar van de positieve kant bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:30 pm

Frieda liep langzaam naar het schuurtje, zodat Kodan niet zo hard hoefde te lopen. Teon ze er was trapte ze de deur in ,,VOLLUK!!" riep ze door het hele hutje, er leek niemand te zijn. ,,Kaila?!" opeens kwam er een meisje van 16 met zwart haar uit de schaduw ,,Hoi.." zei ze droog, ze keek voorbij Frieda naar Kodan. ,,Wie is.. Hij..?" vroeg ze wijzend op Kodan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:33 pm

Kodan liep met de skimmer naast zich achter Frieda aan. Toen ze bij de hut waren zette hij de skimmer tegen de hut aan en zag hij hoe Frieda de deur in trapte. Kodan keek even droog en rolde met zijn ogen. ''dat noem ik nou nog eens binnen vallen..'' zei hij en hij grinnikte even. Hij liep achter Frieda aan naar binnen en Radarr kwam naast Kodan staan toen ze binnen stonden. Kodan keek in het rond en merkte toen het meisje op dat Kaila scheen te zijn. Ze leek van zijn leeftijd en hij glimlachtte even vaagjes. ''Kodan..'' stelde hij zich voor en hij keek weer even de hut rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:35 pm

Kaila keek Kodan even aan en keek toen weer naar Frieda. ,,We hadden een ongeluk met zijn moter.." zei Frieda droog, Kaila knikte even vaagjes en keek naar Kodan ,,Is hij gewond..?" vroeg ze. Frieda knikte even ,,Kom maar binnen.." Frieda stapte verveeld binnen en keek achterom naar Kodan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kodan

Kodan


Aantal berichten : 96
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: -
Partner: -

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:39 pm

''skimmer..'' verbeterde Kodan Frieda droogjes en hij grinnikte even. Hij luisterde toen naar wat Frieda en Kaila tegen elkaar zeiden en hij zuchtte eens diep. ''het valt echt wel mee.. auw..'' zei hij toen droog. Toen hij naar binnen stapte kreeg hij weer een schok in zijn rug. Radarr blaftte eens droog naar Kodan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:44 pm

Kaila keek droog naar Kodan. ,,Waar heb je last van..?" vroeg ze droog, alsof het de normaalste zaak van de wereld was om een onbekende en gewonde jongen te helpen. Frieda grinnikte even, pakte een appel en nam er een hap van.

[Ben even inspiratiloos dus laatste bericht in dit topic voor vandaag.. Razz]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking to the stars.. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking to the stars..   Looking to the stars.. - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking to the stars..
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Buiten Gebied :: Velden-
Ga naar: