The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Bij mijn slaapplaats in een grot.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 10:50 pm

Samen met haar dieren was ze van het winkelcentrum naar hier gerend, en ze zucht dan ook even diep. "Waarom moest het nu zo uitlopen, en waarom kan ik niet gewoon vrij zijn." Zei Flower dan wat snikkend, en ze hield Devil dan ook stevig vast. Deze liet haar gewoon doen, en hij gaf haar likjes in het gezicht. Ze wist nog eens niet waar Mordrin woonde, en dus kon ze hem niet gaan opzoeken. Opeens hoorde ze wat geluid, en ineens was er een kogel afgeschoten. Devil werd daardoor geraakt, en hij zakt door zijn poten. Ze schrok er dan ook van, en Tremble was ondertussen gaan lopen. Slash zat in een boom toe te kijken, en hij krijste dan ook even luid. "Devil? Ga niet weg Devil alstublieft." Zei ze dan tegen hem, en ze kreeg dan ook tranen. opeens kwamen er mannen rondom haar, en ze bleef Devil maar aanmoedigen niet te sterven. Ze wist totaal niet meer wat ze moest doen, en ze merkte dan die bende rondom haar. Ze was al blij dat Tremble weg was gelopen, en ze slaakte dan een luide gil. Tremble hoorde dat dan ook, en hij begon luid te brullen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 11:00 pm

Mordrin liep door het bos en merkte ineens een schot. Hij rende er op af. Hij keek rond en merkte Tremble op. Deze was niet echt vrolijk. Mordrin keek rond en merkte Flower op. Ineens zag hij de bende. "No way..." zei hij nijdig en rende op de eerste man af. Hij trapte deze tegen zijn borst. Er kwam een man op hem afgerend. Hij sloeg deze op de grond. Hij keek naar Flower. Hij wierp een doosje met pillen. "Hier laat hem dit innemen..." zei hij en keek strak naar de bende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 11:05 pm

Flower huilde nog steeds om Devil, en hij legde zijn kop op haar benen. Zijn blik keek recht in die van haar, en hij ademde dan ook zwaar. Ze wist niet meer wat ze moest doen, aangezien haar drie dieren haar al jaren had beschermt. Tremble zag opeens Mordrin staan, en hij keek deze verbaasd aan. Toch bleef Tremble op zijn plek, aangezien hij de taak zou overnemen om haar te beschermen. Flower zag niet in dat Mordrin hier was, en ze snikte dan ook in de vacht van Devil. Zonder Devil kon ze al helemaal niet leven, maar dat was omdat hij haar al van kinds af aan kende. Opeens zag ze een doosje liggen, en ze keek met betraande ogen naar Mordrin. Ze nam een pilletje uit het doosje, en ze plaatste dat in de muil van Devil. Deze nam het zonder problemen aan, en hij keek naar Flower.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 11:14 pm

Mordrin keek haar aan. "Dit zorgt voor meer energie. Ook zorgt het er voor dat de wond wat minder snel gaat bloeden." zei hij. "Dit moet wat tijd besparen..." vervolgde hij. Hij keek naar de mannen. Een pakte een geweer en richtte deze op Flower. Mordrin sprong er op en draaide deze voor zijn hoofd. Hij haalde de trekker op. De man viel dood neer op de grond. Hij draaide zich om. Zijn ogen stonden duivels en zijn tanden stonden op elkaar geklampt. Hij keek naar de mannen. "Who's next..." zei hij met een lage stem en keek naar de mannen. Deze slikte even. Ze kwamen half tot de conclusie dat er geen gevecht met hem te beginnen valt en stopte hun wapens weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 11:19 pm

Flower hoorde zijn woorden, en toch zocht ze naar iets om de kogel eruit te halen. Ze ging haar katana dan maar gebruiken daarvoor, en ze keek naar Devil. Deze keek ook naar haar, en hij knikte voorzichtig dat ze het mocht doen. Natuurlijk ging hij zich zo stil mogelijk houden terwijl ze de kogel eruit ging halen, en ze nam dan haar katana om eraan te beginnen. "Devil ik beloof dat ik je zal beschermen." Zei Flower snikkend tegen de wolf, en ze ging dan in de wonde opzoek naar de kogel. Devil beet op zijn tanden omdat het pijn deed, en hij kneep zijn ogen dan ook dicht. Flower was zo druk bezig met haar wolf dat ze niet eens zag wat er om haar heen gebeurde, en ze hoopte maar dat ze de kogel vond. Uiteindelijk vond ze de kogel, en ze haalde die er dan voorzichtig uit de wonde. Nadat de kogel eruit was gehaald deed ze haar topje uit, en ze drukte daarmee op de wonde van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 11:32 pm

De mannen rende weg en Mordrin onstpande zich. Hij keek naar de wolf. Hij ging bij zijn hoofd zitten en legde zijn hand op zijn hoofd. "Als jij het waagt om hier weg te gaan..." zei hij en keek strak naar de wolf. Hij pakte uit zijn tas een rol met verband. Hij liep naar Flower en de wond. Hij keek haar aan. Hij haalde het topje weg. Hij bond er wat verband om heen. Hij keek haar aan. Hij keek daarna naar de wolf. Deze zou zeker wat bloed kwijt zijn geraakt. Hij liep naar het hoofd terug. Hij pakte een paar ronde pilletjes uit een potje en deed deze in de mond van de wolf. "Jij gaat door dit zeker niet dood bloeden..." zei hij en legde zijn hand op de wang van de wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 11:40 pm

Devil keek naar Flower, en hij voelde dat ze op zijn wonde drukte. Dan keek hij recht voorzich, en ondertussen was Tremble terug gekeert naar hen. Hij keek naar Devil, en hij likte hem dan even kort. Devil keek dan naar Mordrin, en hij volgde hem met zijn blik. Zijn ogen sloot hij dan ook heel even kort, en Flower stond dan op om haar spullen te nemen. Ze deed haar wapens rond haar riempje, en ze nam haar spullen dan op de rug. Ze liep naar Devil toe, en ze tilde hem voorzichtig op. Dan keek ze naar Mordrin, en ze had ondertussen nagedacht over zijn aanbod. "Ik uhm wil uhm gerust bij jullie wonen." Zei Flower dan zachtjes tegen hem, en ze vond wel dat Devil wat zwaarder was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimeza nov 21, 2009 11:45 pm

Mordrin hoorde de woorden van Flower en knikte. Hij keek naar hoe ze Devil oppakte. Hij schudde zijn hoofd. Hij liep naar haar toe en nam devil van haar over. Hij had hem nu in zijn nek liggen en keek naar Flower. "Neem jij maar rust..." zei hij. "Waar wil je heen?" vroeg hij en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimezo nov 22, 2009 12:03 am

Flower keek hem aan, en ze merkte dat hij Devil overnam. Ze wist niet wat ze moest zeggen, en ze keek hem aan. "Uhm ok dan." Zei ze zachtjes tegen hem, en ze gaf hem een kusje op de wang. "Gaan we naar je huis?" Vroeg Flower dan zachtjes tegen hem, en ze keek dan naar Devil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimezo nov 22, 2009 12:18 am

Mordrin knikte. Hij keek haar aan. "Ik vind het goed...." zei hij. "Volg me maar..." zei hij en liep alvast vooruit. Hij keek haar even aan. "Geen zorgen Tremble red het wel..." zei hij en glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitimezo nov 22, 2009 12:21 am

Flower keek naar hem, en ze merkte dan dat Slash op haar schouder kwam zitten. Ze hoorde dan zijn woorden, en ze volgde hem dan ook gewoon. Tremble liep naast Flower, en hij zou haar beschermen tot zijn dood. Aangezien Devil niet in staat was om te bewegen, en dus zou hij haar beschermen. Dit deden de panter en wolf altijd als er iets aan de hand was ofzo, en hij duwde dan zijn neus tegen haar hand aan. Ze keek naar Tremble, en ze glimlachte heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Bij mijn slaapplaats in een grot. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Bij mijn slaapplaats in een grot.   Bij mijn slaapplaats in een grot. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bij mijn slaapplaats in een grot.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: