The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rondrijden..

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 1:12 pm

Een donkere schim vloog langs de bomen. Hoefgetrappel klonk in het bos. Een blond meisje reed daar met haar hengst. De hengst briesde even luid en maakte prachtige hoefsporen in de grond. Shana liet hem stoppen en keek rond. Het was een beetje donker maar dat maakte haar neits uit. Ze gleed uit het zadel en ging op een boomstam zitten. De hengst schudde zich uit en ging grazen terwijl Shana wat naar haar glimmende geweer keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 3:25 pm

Een havik cirkelde hoog in de lucht,een wolf sloop door de bossen. Een jongen met rode ogen kwam uit de bossen gestapt en keek naar het meisje. Aan zijn riem hong een blinkende katana en enkele dolken. Op zijn rug hong een zwarte kruisboog die glansde in het licht van de maan. "En wat doet een dame,als u hier in het donkere gebied"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 3:29 pm

Shana keek op en bekeek de jongen rustig aan. "Rondhangen" zei ze rustig en keek even naar de havik en wolf. Ze gaapte verveeld en keek weer naar jongen. "Jij?" vroeg ze kalm. De hengst briesde even en keek op maar ging alweer grazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 3:37 pm

"Laten we stellen dat ik hier woon"zei hij tegen haar en grijnsde even. Hij stak zijn hand uit en de havik streek neer op zijn arm. Het was een goudbruine havik,met git zwarte ogen. De wolf hield zich voor een tijdje stil maar schoot toen naar zijn baasje. "Ik ben Michael"zei hij tegen haar en knikte kalm naar haar. Ze moest maar niets gaan proberen want hij was sneller dan zei was en anders werd ze toch een maaltijd voor de wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 3:38 pm

Shana keek rustig en gaapte. "Shana" zei ze rustig en kortaf. Haar blauwe ogen bekeken de wolf en de havik. Ze snoof even en stond op. Ze floot en de hengst keek op. Hij nam een appel van haar aan en ging grazen. Shana grijnsde en keek weer naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 3:51 pm

Hij grijnsde even en keek haar even aan. Op zijn boog stond er een afbeelding in gebrand de afbeelding van de ring met een gouden dolk. Hij keek naar het meisje en grijnsde even kil."Dit is geen plaats voor jou,nog niet gehoord over de verhalen die hier rondgaan"vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 3:55 pm

Shana keek op en keek hem aan. "Nee en die boeien me ook neit" zei ze droog en gaapte. Ze plofte weer neer en keek rond. Ze stak haar wapen weer weg en keek hem aan. "Hoezo? Geloof je ze?" vroegf ze spottend.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:01 pm

"Ik geloof ze niet,ik heb ze gemaakt,zie je ze draaien allemaal om een groep,en ik leid die groep,dus ik zou maar een toontje lager zingen"zei hij tegen haar en gromde naar haar. Hij nam zijn kruisboog en liet het teken van de groep zien. "Als ik jou was,vertrek ik nu,of blijf hier en de kans dat je word meegenomen,is veel groter"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:04 pm

Shana bleef rustig zitten en keek hem aan. "Ik ga weg wanneer ik zelf wil, niet omdat jij dat wilt" snauwde ze hem toe. Ze gromde en keek hem aan. "Ik ben niet bang voor jou hoor" zei ze rustig en stond weer recht. Ze keek hem dreigend aan en had haar hand klaar om haar twee wapens te trekken..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:08 pm

"Denk je dat ik bang ben van een laaghartig mens als jij"zei hij tegen haar en gromde even. Hij vuurde een pijl af en die schoot de grond in juist voor haar. Opeens begonn de wolf te grommen naar haar en zette zijn nekvel op. Dan begon ook de havik te krijsen naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:10 pm

Shana schrok even en stapte achteruit. Ze gromde en trok haar beide pistolen. Ze richtte die op hem en keek hem strak en dreigend aan. "Waag 1 van die beesten op me af te sturen" gromde ze naar hem terwijl ze op hem bleef richten en de dieren goed in de gaten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:14 pm

"Ik zou die wapens wegsteken die zijn overbodig"zei hij tegen haar. Hij keek naar wolf en die stopte met grollen omdat hij de ogen van zijn baas zag. Eveneens als havik. Hij keek haar aan. "Wees blij dat ze luisteren,anders stonden ze allang bij jou"zei hij. Hij keek haar aan en liep dan naar haar toe. Hij knielde neer en nam de pijl op en stak die weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:16 pm

Shana stapte achteruit en keek hem kwaad aan. Ze liet haar pistolen nog steeds niet zakken. Ze stond al tegen een boom en hield de pistolen op hem gericht. "Ik steek ze neit weg" gromde ze naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:18 pm

"Steek ze weg"zei hij tegen haar en gromde kwaad. Hij richte zijn kruisboog op haar en deze keer zou hij raak schieten als het moest. Wolf begon weer te grommen naar haar. Hij zette zijn nek haren overeind en ontbloote zijn tanden. De havik krijste weer naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:21 pm

Shana keek hem strak aan en liet haar wapens toch zakken. "Jij je zin" gromde ze naar haar en stak ze meteen weg. Ze trapte zijn kruisboog weg en gromde. Ze bleef tegen de boom staan en keek hem dreigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:30 pm

Hij keek haar vals aan en gromde. Hij nam zijn kruisboog weer op en hong die op zijn rug. Hij keek haar kort aan en gaapte. "Zou je willen gaan,of gaan we hier gewoon praten"vroeg hij kalmer aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:32 pm

Shana negeerde hem even en keek dan naar hem. "Ik ga niet weg en ik heb geen zin om met jou te praten" snauwde ze kwaad naar hem. Ze bleef rustig tegen de boom staan en keek naar de lucht. Hem negerend..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:36 pm

Hij grijnsde en keek naar wolf. Hij knielde bij hem neer en streek over zijn vacht. De zwarte wolf keek even naar Shane en grijnsde kort. Hij liep opeens naar de vrouw en keek haar aan. De havik streek neer op de schouder van hem neer en knabbelde even op een snoepje dat hij had gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:38 pm

Shana keek en zweeg. Ze keek even naar hun en dan naar haar hengst die al iets verder weg was. Ze keek weer even naar hun en dan weer rustig naar de omgeving. Ze staarde stil naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:40 pm

De wolf keek haar aan en ging voor haar neerliggen en keek even rond. Toen vloog de havik op en begon boven hunte cirkelen. "Ik denk dat je antrek hebt van Wolf"zei hij met een grijns tegen haar. Hij kwam een stap dichter maar stak zijn handen in zijn zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:43 pm

Shana keek naar de wolf en zweeg. Ze keek kort naar de havik en dan naar Michael. "Fijn" zei ze droog en keek naar hem. Ze zag dat hij dichter kwam en wilde zelf ook achteruit lopen maar ze stond tegen de boom. Ze keek even naar de wolf en dan weer naar Michael.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:45 pm

"Ik doe niets"zei hij tegen haar. Hij knielde neer en legde zijn hand neer op de flank van wolf. Hij sloeg zijn ogen neer op de grond en keek recht in de ogen van wolf. "Oke nu haat je me waarschijnlijk"zei hij droog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:49 pm

Shana keek toe en zweeg. "En toch vertrouw ik je niet" zei ze en keek kort naar de wolf. Ze snoof even en had zin om haar pistool te nemen maar ze lette op. Ze keek even rond en dan naar hun.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: The ring
Partner: I mean nothing

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 4:57 pm

"Goeie keus"zei hij droog tegen haar. Hij stond op en keek haar even aan met een grimas. Hij liep naar een steen toe en keek haar aan. Hij besloot haar ook maar te negeren en kraakte zijn nek even. Hij keek naar de dolk en begon daarmee te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shana
Admin
Shana


Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 05-11-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 16 Years
Groep: /
Partner: Love is weak..

Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitimedo nov 05, 2009 5:00 pm

Shana keek hem aan en snoof. Ze verveelde haar eigenlijk wel. Ze keek rond en kort naar de wolf en naar Michael. AL snel keek ze verveeld naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thering.twilight-mania.com
Gesponsorde inhoud





Rondrijden.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rondrijden..   Rondrijden.. I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rondrijden..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Donkere Gebied :: Donkere Woud-
Ga naar: