The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hacken

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Hacken   Hacken I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:18 pm

Frieda rende langs de straatjes zo een steegje in. Ze zuchtte opeglucht en keek om zich heen. Stiekem pakte ze haar laptop uit haar zak, de laptop waarvan niemand wist dat ze hem had. Ze legde haar laptop op haar schoot en klapte hem open. Ze stopte haar USB stick in de USB portal en opende het bestand: The ring, met haar ogen zocht ze alle sites door die er op stonden, er stonden ook allemaal geheime bestanden op. Ze had zoveel mogenlijk sites en geheime bestanden gehackt en ingesteld zodat een kopie van alle bestanden die verzonden en ontvangen werden in haar USB stick kwamen.
Ze grijnsde even, het was waarschijnlijk erg om de organisatie van je beste virend zo in de gaten te houden, maar met informatie versamelen was toch niets mis..?
Toen ze voetstappen hoorde deed ze meteen de laptop dicht en stopte ze haar USB stick in haar zak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 1:16 am

Mordrin liep door de straten en had zijn rugzak op zijn rug. Sira stak met haar kopje er uit en had haar voorpootjes over de rist gelegd. Mordrin glimlachte en keek weer voor zich. Ineens sprong Sira er uit en rende een steegje in. Met haar neusje snuffelde ze aan de been van Frieda. Mordrin kwam het steegje in gerend. "Sira..." zei hij en liep er naar toe. "Sorry ze kan soms erg eigenwijs zijn..." zei hij en pakte Sira op. De kroop zijn rugzak weer in en geeuwde even. Mordrin grinnikte er even om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 2:19 pm

Even keek Frieda grinnikent naar het witte tijgertje dat aan haar been snuffelde en toen keek ze naar de jongen die aan kwam rennen. ,,Hoi.." zei Frieda droog en ze keek de jongen emotieloos aan. Toen keek ze weer naar het kleine witte tijgertje waarna ze even naar haar eigen leeuwen welp, Cira keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 4:58 pm

Mordrin pakte Sira op en aaide haar over haar bolletje. Sira maakte goedkeurende geluidjes. Hij keek naar Frieda. "Wat heb je daar.." zei hij wijzend op zijn laptop. Hij keek haar vragend aan en keek even naar Cira, het leeuwtje. Hij glimlachte en ging tegen de muur aan leunen. Daarna keek hij naar de lucht en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 5:23 pm

Frieda schrok even toen hij naar haar laptop wees, niemand wist dat Frieda een laptop had en dat ze slim was.. En eigenlijk was ze ook niet van plan het aan iemand te vertellen.. ,,Laptop.." antwoordde ze kortaf. Cira stapte voorzichtig op Mordin af en begon aan z'n schoenen te snuffellen.
Frieda keek de jongen even wantrouwend aan en vroeg daarna ,,Wie ben je..?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:11 pm

Mordrin keek haar aan en glimlachtte. "Okey..." zei hij en glimlachte. "Mijn naam is Mordrin..." legde hij uit. Hij keek even naar Cira en aaide hem over zijn bolletje. Sira kwam voorzichtig naar Cira gelopen en snuffelde even. Mordrin glimlachte en keek even rond. "Je kiest wel een gezellige plek om aan je laptop te zitten.." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:14 pm

,,Mordin.." herhaalde Frieda, ze luisterde even naar zijn woorden en grinnikte. ,,Hier kunnen ze je tenminste minder snel vinden.." legde ze uit ,,Ik hou mijn hack werk liever voor mezelf.." Cira keek naar Sira die naar haar toe liep. Ze gaf een speels grommetje en huppelde vrolijk een rondje om Sira heen. Frieda keek er grinnikent naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:20 pm

Sira dook op Cira om wat te stoeien. Mordrin keek naar Frieda. "Hack-werk..." herhaalde hij. Hij glimlachte. Hij zou het wel door hebben als iemand hem hackte. Hij ging tegen de muur aan staan. Sira deed speelse grommetjes maken en haar staartje ging heen en weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:23 pm

Cira stoeide gewoon speels mee en Frieda keek er even naar. Waarna ze naar Mordin keek ,,Tjah.." zei ze grinnikent ,,Je spreekt hier met 1 van de grootste hackers in deze omgeving." Ze ging verveeld in kleermaker zit op de afval bak zitten. Frieda moest toegeven dat ze er niet slim uitzag, maar ze was het wel.. Niet dat ze dat ooit liet merken. Frieda gaapte even en keek toen weer naar de stoeiende welpjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:28 pm

Mordrin keek haar aan en grinnikte. Hijzelf deed ook wel eens hacken maar alleen wanneer het nodig was. Sira keek naar het leeuwtje en stoeide gewoon verder. Hij ging naast haar zitten en zette zijn tas naast zich neer. Hij glimlachte en keek naar de spelende dieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:33 pm

Frieda keek naar Mordrin, die naast haar was gaan zitten en zuchtte diep.. Daarna keek ook zij naar de dieren die nogsteeds fanatiek aan het stoeien waren en grinnikte. Ze week even haar blik af naar Mordrin. ,,Ik doe onder zoek naar 'the ring'" mompelde ze, want ze had gewoon het gevoel dat ze dat moest zeggen. Ze leunde naar ahcteren tegen de muur aan en deed verveeld haar handen achter haar hoofd. Ze had niemand ooit iets over haar onderzoek verteld, maar ergens vertrouwde ze deze jongen wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:38 pm

Mordrin keek haar aan en knikte. "Ik doe dat ook..." zei hij. "Alleen misschien om andere redenen dan jou..." zei hij en keek haar aan. Hij keek naar de diertjes. Daarna naar Frieda. Hij glimlachte en keek daarna naar de lucht en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:40 pm

,,Wat is jouw reden dan..?" vroeg ze zich hardop af. Ze ging weer echtop zitten en keek Mordin nieuwsgierig aan, waarna haar ogen weer werden getrokken door Cira en Sira, die met elkaar aan eht stoeien waren alsof ze elkaar al jaren kenden. Ze grinnikte even, maar keek toen weer nieuwsgierig naar Mordin. Frieda had nog niet eens ahar eigen naam gezeg, maar dat probeerde ze meestal ook te ontkomen en ze grinnikte weer even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:43 pm

Mordrin keek haar aan en grinnikte. "Ik doe het om een stokje te steken voor de ring. Om de leden op te sporen en uit te schakelen..." vertelde hij. Hij keek haar aan en daarna keek hij naar de dieren. "En jij?" vroeg hij en glimlachte. Hij keek daarna naar de grond en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:47 pm

,,Ik wil gewoon zeker weten wat het doet.." zei Frieda gapend ,,Dan zie ik wel of ik ze uit meot schakelen of niet.." ze keek even naar de lucht ,,Al zou ik liever willen vinden wat me een reden gaf om ze niet uit te schakelen.. Sinds mijn beste vriend.." opeens stopte ze even en zei niks meer ,,Noujah.. Laten we zeggen dat ik gewoon bewijzen versamel voor mezelf en gewoon nieuwsgierig ben naar de ringen.." ze zuchtte even ,,Maar ik denk dat als het te erg word ik ze persoonlijk uit zou moeten schakelen.." Niemand wist het, maar eigenlijk was Frieda een moordenaar, al vermordde ze alleen als ze een reden had. Ze keek weer even naar de dieren en ging toen weer echter op zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:49 pm

Mordrin keek haar aan. "Dat begrijp ik..." zei hij en keek naar Frieda. Hij glimlachte en keek even naar zijn tas. Hij haalde er twee bananen uit. "Wil je er ook een?" vroeg hij en glimlachte. Hijzelf pelde de andere banaan en nam er een hap uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 6:53 pm

,,Dankje.." zei Frieda en ze pakte de banaan en keek er even raar naar. Toen keek ze anar Mordin om er achter te komen hoe ze hem moest pellen. Ze pelde de banaan en nam er een hap van. Frieda at altijd alleen appels en niks anders. ,,Smaakt best lekker.." gaf ze toe terwijl ze nog een hap van de banaan nam en weer naar de welpjes keek. Cira was gestopt met stoeien en keek nu alleen nog maar speels naar Sira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 7:05 pm

Mordrin keek haar aan en grinnikte. "Vind ik ook..." zei hij. Hij merkte dat de twee gestopt waren met stoeien. Sira keek naar het leeuwtje en ging er naast liggen. Hij gaf een paar likjes op het gezichtje en legde daarna zijn hoofdje tussen zijn voorpootjes op de grond. Mordrin keek naar Frieda. "Ze mogen elkaar wel denk ik..." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimema nov 09, 2009 7:08 pm

,,Ik dnek het ook.." grinnikte Frieda toen ze merkte dat Sira Cira likjes gaf. Cira ging wat dichter tegen Sira aan liggen en gaapte. Frieda grinnikte weer en keek toen Mordin even grijnsend aan, waarna ze weer lui achterover ging zitten en de lege bananen schil in een vuilnis bak een meter verderop smeet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimedi nov 10, 2009 12:04 am

Mordrin nam zijn laatste hap en keek daarna naar Frieda. Hij zweeg en keek daarna richting Sira die inmiddels weer in slaap was gevallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimedi nov 10, 2009 12:17 pm

Cira stond langzaam op en sprong op Frieda's schoot. Frieda zuchtte en aaide het kleine welpje over haar kop. Waarna ze weer naar Mordin keek ,,Ben jij hier vaak..?" vroeg ze, wat na even nadenken een hele rare vraag bleek te zijn. Frieda grinnikte even en keek weer naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimedi nov 10, 2009 2:42 pm

Mordrin hoorde haar woorden en knikte. "Ja mijn ouders wonen hier in de straat..." zei hij en grinnikte. "Ik woon trouwens nog bij hun dus ik woon hier evenmin..." zei hij en keek naar Sira. Deze lag rustig te slapen en ging zo liggen dat ze warm bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitimedi nov 10, 2009 2:45 pm

,,Ik ben hier bijna nooit.." zei Frieda terwijl ze ngo steeds verveeld tegen de muur aan zat ,,Ik leef in een grot in het woud.." en ze gaapte even verveeld waarna ze naar Cira keek, die toch maar van Frieda's schoot was gesprongen om tegen Sira aan te liggen. Ze grinnikte even en keek toen weer naar de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hacken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hacken   Hacken I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hacken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Woon Gebied :: Steegjes-
Ga naar: