The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Terug in het bos...

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:32 pm

Frieda voelde dat Kishu haar een kusje gaf, ze voelde het kusje overgaan in een zoen en zoende ook gewoon mee. Voorzichtig werd ze op haar rug gelegd. Ze luisterde naar Kishu zijn woorden. ,,Als dank voor wat..?" vroeg ze zacht en ze keek Kishu glimlachend aan, hij was 20 en zij was 14.. Maar dat maakte niet uit, age doesn't matter..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:37 pm

Kishu keek haar in haar ogen. "Van het feit dat ik niet alleen wakker ben geworden deze keer..." zei hij en glimlachte. Hij keek haar aan. Al was ze jonger, verliefdheid konden ze kennelijk niet stoppen. Hij glimlachte en ging naast haar zitten. Hij keek naar de lucht en de eerste vogels vlogen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:41 pm

Frieda krabbelde ook overeind en keek ook naar de vogels. Opeens hoorde ze gekraak achter zich, langzaam draaide ze zich om en gooide kunai's zodat die de kunai's die op haar en Kisu afvlogen zouden afketsen. Ze keek even om zich heen om te kijken wie de kunai's had gegooit, maar ze kon niemand vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:42 pm

Ineens werd Kishu ook geallarmeerd. Hij stond op en maakte bewegingen met zijn handen. Hij sloot zijn ogen en concentreerde zich op ieder mogelijk geluid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:46 pm

,,Voetstappen.." mompelde Frieda geïrriteerd. Ze stond op en trok haar katana alvast. ,,Kom tevoorschijn!!" riep ze, maar er kwam niemand en de man die de kunai's had gegooit leek verdwenen te zijn, toch liep hij nog ergens in de buurt rond..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:48 pm

Mordrin legde zijn handen op de grond. Hij keek strak om zich heen. Hij merkte een paar kunai's die op Frieda werden geworpen. Hij sprong naar haar en kreeg er een in zijn schouder. "Hmpf..." mompelde hij en greep naar de wond. Hij keek rond. "Niemand....raakt....haar....ook maar met 1 vinger AAN!!!" zei hij en sprong richting de baan van waar de kunai vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimema nov 16, 2009 11:50 pm

De jongen kon nog net opzei springen op Kishu neit boven op hem te krijgen. Meteen smeet hij een kunai tegen Frieda's hand. Frieda voelde een snijdende pijn door haar hand en voelde hoe de katana uit haar handen vloog. Ze keek even verbaasd naar haar hand en toen naar Kishu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 17, 2009 11:46 am

Kishu merkte dat Frieda geraakt werd en zijn ogen vernouwde zich. Hij beet zijn kaken op elkaar en hij balde zijn vuisten. Heel zijn lichaam sidderde van woede. Hij sprong op de jongen af en sloeg hem in zijn gezicht waardoor hij op de grond viel. Hij ging er op zitten en sloeg hem een aantal keer in het gezicht. "Jij gaat meemaken wat pijn is..." zei hij tegen hem. Hij pakte vijf kunai's in zijn hand en keek nijdig naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 17, 2009 5:10 pm

Mordrin was de jongen die bezig was. Hij had de kunai's richting Kishu gegooid om hem van Frieda weg te houden. Hij had ook de kunai in de hand van Frieda gegooid om haar katana te laten vallen. Hij voelde de pijn door zijn gezicht gaan door de klappen. Hij was alleen niet herkenbaar voor Frieda. Hij had een masker op in de vorm van een vogelkop hij had in plaats van blauw met witte kleren zwarte kleren aan en zijn haar was in een andere vorm. Hij keek strak naar Kishu. Hij merkte dat het langzaam ochtend werd en moest dus snel weg. Hij grinnikte. Hij sloeg ineens tegen Kishu en kroop onder hem vandaan. Hij sloeg hem een keer in de maag gooide hem in de lucht. Hij sprong er achter aan en traptte hem tegen een boom. Hij grijnsde vanonder zijn masker. Hij keek naar Frieda daarna sprong hij op een tak. "Dank je voor de informatie...." zei hij en sprong toen van tak naar tak weg. Hij voelde dat zijn lip kapot was en vloekte even binnensmond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 17, 2009 5:12 pm

Kishu voelde ineens wat er gebeurde. Het ging iets te snel voor hem. Hij voelde een boom tegen zijn rug en kreunde van de pijn. Hij sloot zijn ogen eveneens. Hij zat als een zoutzak tegen de boom. "Damn..." mompelde hij en hij wilde opstaan. Dit ging moeilijk door de pijn in zijn buik en hij zakte weer in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimedi nov 17, 2009 6:28 pm

Frieda draaide keek recht in de ogen van de jongen met het masker. Ze herkende zijn ogen. ,,Mordrin..?" mompelde ze onhoorbaar, maar hij was al weggesprongen. Ze draaide zich naar Kishu ,,Kishu!!" riep ze uit. Ze rende naar hem toe, ze voelde een steek in haar hand, maar negeerde die en ze knielde naast Kishu neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 10:27 am

Kishu keek naar de jongen die wegsprong. Hij vloekte even binnensmond en keek daarna naar Frieda. "Sorry..." zei hij. "Dat ik jou in gevaar breng..." zei hij en keek naar de grond. Hij legde zijn hand op zijn buik en sloot zijn ogen even. Hij zuchtte en omarmde haar daarna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 10:31 am

Mordrin wierp een laatste kunai in de grond naast Kishu. Op het briefje stond: Mordin? Ik ken geen Mordrin....Onthoudt de naam Omega.... Ω Mordrin sprong nu definitief weg en grijnsde. Hij had genoeg informatie voor vanavond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 11:00 am

Frieda zat nu naast Kishu geknield ,,Ik was zowiezo al in gevaar.." zei Frieda en geruststellend ging ze met haar niet bloedende hand door Kishu's haren. Ze pakte het briefje van de kunai en keek er naar. ,,Ik ga hem zo vermoorden als ik hem weer tegen kom.." bromde ze even. Ze keek naar Kishu's schouder en toen naar der eigen hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 10:16 pm

Kishu keek haar aan en glimlachte. "Ik hou je niet tegen..." zei hij grinnikend en gaf haar een kusje. Hij probeerde op te staan en leunde tegen de boom. Hij keek naar Frieda.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 10:20 pm

Frieda pakte een stuk verband uit haar schoudertas en verbond Kishu zijn schouder. Ze keek hem even aan. ,,Gaat het..?" vroeg ze zacht, ze keek even naar haar eigen hand, maar toen weer naar Kishu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 10:25 pm

Kishu keek haar aan en knikte. "Enigzins..." mompelde hij en glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 10:35 pm

Frieda keek naar haar hand en verbond die ook. ,,Ik hoop niet dat die mensen je weer lastig vallen.." bromde Frieda en ze keek even naar de lucht.. Daarna keek ze naar Kishu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 10:49 pm

Kishu grinnikte. 'Ik ook niet..." zei hij en gaf haar een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 11:06 pm

Frieda raakte gerust gesteld door Kishu en zuchtte diep. Ze keek hem aan en keek toen even naar de lucht. Ze pakte haar laptop uit haar schouder tas ,,Ik moet je iets laten zien.." besloot ze. Ze klapte haar laptop open en deed de USB stick er in. Allemaal geheime bestanden en informatie over 'the ring' verschenen op haar scherm. Ze had er maanden aan gewerkt voor ze alle informatie kreeg, er stond ook informatie over mensen die achter 'the ring' aanzitten bij, al stond er nog niks over een groep met mensen met maskers.. Waarschijnlijk een nieuwe groep..? Ze zuchtte even en keek naar haar computer scherm. Verder wachtte ze af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 11:12 pm

Kishu keek naar de laptop met grote ogen. "Dus jij..." zei hij verontwaardigd. Hij keek even naar de grond. "Zolang het maar niet tegen me gebruikt wordt vind ik het best..." zei hij en keek Frieda in haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitimewo nov 18, 2009 11:16 pm

,,Niet tegen jouw.." zei Frieda grinnikent en ze gaf hem een klein kusje op zijn wang. Ze keek weer even op het scherm ,,Voor ik jouw ontmoette had ik al heel veel informatie.." ze grinnikte, eigenlijk wist ze niet of dit zo slim was om te zeggen ,,Eerst toen ik je zag, wouw ik je eigenlijk vermoordden, maar toen zag ik de verdriet in je ogen.." ze zuchtte diep ,,En toen werden we vrienden en later.. Werd ik echt verliefd.." ze keek weer even naar het scherm, Kishu moest niet denken dat ze hem gebruikte om informatie te krijgen, want ze was echt verliefd op hem..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Terug in het bos... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Terug in het bos...   Terug in het bos... - Pagina 2 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Terug in het bos...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Even terug..
» Opnieuw terug op die plek

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: