The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volle maan....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 10:42 pm

Kishu keek naar Frieda. "Het is gewoon vreemd..." zei hij. "Ik hoor meisjes te vervloeken en ik lig hier met jou..." zei hij. "Ik ben gewoon een slechte leider..." zei hij en zuchtte even. Hij keek naar zijn handen en daarna naar Frieda. Hij stond op en draaide zich om. Hij keek naar de grond. "Het spijt me...." zei hij. "Ik denk dat ik maar ga..." zei hij zacht en zette een paar stappen in haar richting. Toch wilde hij niet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 10:46 pm

Frieda sprong op ,,Maar.. Ik ben een goede vriendin van je.." zei ze een beetje verward ,,Mij hoef je niet te vervloeken.. En als je me neit vervloekt betekent het dus ook niet dat je een slechte leider bent.." Cira nam een aanloop en sprong weer op Frieda's hoofd. Frieda keek naar Kishu's rug en had bijna het gevoel dat als hij weg zou gaan, hij niet meer terug zou komen ,,A..Als je gaat.." begon ze ,,Dan kom je me toch wel weer eens opzoeken..?" het klonk bijna smekent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kishu

Kishu


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 20
Groep: The ring
Partner: Frieda, she has caught me in the illusion of love

Volle maan.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:00 pm

Kishu hoorde haar woorden en keek naar de grond. "Ik beloof je terug te komen..." zei hij. Hij pakte een kunai en sneed in zijn hand. Hij maakte met zijn bloed een kruis op een boom. "Hier op deze plek..." zei hij en keek haar niet aan. Hij deed vlug verband om zijn hand en keek niet om. Langzaam kwamen er tranen. Ineens zette hij het op een lopen. Als iedereen in de groep verliefd zou worden dan hadden ze dadelijk niemand meer om te vervloeken. Hij moest het goede voorbeeld geven. Al had hij het idee dat het slecht was om dat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frieda

Frieda


Aantal berichten : 155
Registratiedatum : 07-11-09

Character sheet
Leeftijd: 14
Groep: On my own..
Partner: Kishu, forever by my side

Volle maan.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 3 I_icon_minitimezo nov 08, 2009 11:04 pm

Een kleine traan rolde over Frieda's wang, ze keek naar het kruis op de boom en liep er op af. Ze legde haar hand er op en keek naar de plek waar Loshu net heen was verdwenen ,,Ik zal hier elke dag komen.." mompelde ze als bevestiging voor zichzelf en ze veegde haar traan weg. Zelf rende ze ook weg en ze verdween in de schaduw.

[ Out of Topic ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Volle maan.... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volle maan....   Volle maan.... - Pagina 3 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volle maan....
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Buiten Gebied :: Bossen-
Ga naar: