The Ring
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Ring


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitimezo nov 22, 2009 12:25 am

Mordrin liep met Devil over de straten richting zijn huis. Flower liep naast hem. Af en toe keek hij haar aan. Hij hoorde dat Devil nog steeds leefde en dat zijn hartslag en adem weer aan de betere hand waren. Hij liep richting een klein landhuisje met een lapje grond er om heen. Sira zat een paar vlindertjes te vangen en Mordrin keek er naar. Hij glimlachte en legde Devil bij het huis neer. Hij aaide even over zijn bol. Hij liep naar binnen en vertelde zijn moeder de stand van zaken. De moeder knikte en glimlachte. Ze vond het geen probleem dat Flower hier kwam wonen en ook niet dat de dieren hier in de buurt waren. Ze weet veel van exotische dieren en dus vond ze het geen probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitimezo nov 22, 2009 12:48 am

Flower liep naast hem mee, en ze keek dan naar Devil. Deze had zijn ogen gesloten, en hij ademde dan ook weer kalm. Toch bleef ze bezorgd om hem, en ze voelde weer tranen opkomen. Dan keek ze naar de grond, en ze kwamen opeens aan bij een huis. Ze bleef echter buiten bij Devil zitten, en hij legde zijn kop op haar benen. "Het spijt me zo Devil." Zei Flower dan zacht tegen hem, en ze knuffelde hem voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitimezo nov 22, 2009 5:56 pm

Mordrin praatte nog even verder met zijn moeder en kwam even later buiten. Hij keek bezorgd naar Flower. Hij legde een hand op haar schouder. "Devil red zich wel...ga je mee naar binnen..." zei hij en keek haar even aan daarna keek hij naar de deur en wachtte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitimezo nov 22, 2009 6:03 pm

Devil keek naar Flower, en hij likte voorzichtig haar hand. Ze keek hem aan, en ze hoopte maar dat hij het zou overleven. Voor kort sloot ze haar ogen, en ze hoorde dan plots Mordrin zijn woorden. "Ik hoop het maar Mordrin, en ja ik zal wel mee gaan." Zei Flower dan zachtjes tegen hem, en ze stond dan op. Ze wou eigenlijk niet weg van Devil, maar ze wou wel eens naar binnen gaan. Voor kort zag ze plots een groepje meisjes die de hele tijd naar Mordrin zaten te kijken, en ze ging dan dichter tegen hem aanstaan als teken dat hij van haar was. Tremble ging naast Devil zitten, en Slash zat op de rug van Tremble.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitimezo nov 22, 2009 6:29 pm

Mordrin keek haar aan en glimlachte. Hij legde een arm om haar schouder en liep met haar naar binnen. Hij keek haar aan. "Ik zal eerst een laten zien waar je slaapt..." zei hij en liep met haar een trap op en kwam op de tweede verdieping. Hij liet haar een grote kamer zien met verschillende kasten een tweepersoonsbed. Deze zat in verbinding met een badkamer. "Tenzij je liever bij mij slaapt..." zei hij en glimlachte. Hij had net zo'n kamer en de helft van de kasten gebruikt hij niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flower

Flower


Aantal berichten : 90
Registratiedatum : 05-11-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Groep: I lead my own live with Tremble, Devil and Slash
Partner: Mordrin, I Love You

Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitimezo nov 22, 2009 6:36 pm

Flower keek naar hem, en ze bleef dicht tegen hem aanzitten. Rustig keek ze wat rond, en ze hoorde dan zijn woorden. Ze glimlachte heel even kort, en ze keek dan wat rond in de kamer. "Ik slaap liever bij jou." Zei Flower dan zachtjes, en ze keek daarna hem in de ogen aan. Ze drukte haar lippen op de zijne, en ze sloot haar ogen voor een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mordrin

Mordrin


Aantal berichten : 97
Registratiedatum : 08-11-09

Character sheet
Leeftijd: 18
Groep: Hollow Kenshiki
Partner: Flower, she is my beautifull girl

Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitimezo nov 22, 2009 6:50 pm

Mordrin glimlachte. "had ik al gedacht." glimlachte hij en pakte de hand van Flower vast. Hij trok haar mee en ging richting zijn kamer. Hij keek haar aan. "Hier slaap ik dan..." zei hij en omarmde haar. "De rechterhelft van de kasten is voor jou...ruimte zat om enorm veel kleding en dergelijke op te bergen..." zei hij en gaf haar een kusje. Hij haalde uit zijn zak een kaartje. "Je weet hoe een creditcard werkt..." zei hij en glimlachte. "Ga maar eens een keer mooie kleding kopen. Desnoods ga ik mee als je wilt..." zei hij. Ineens kwam zijn moeder boven. Mordrin....dat kaartje...oh je hebt het al gegeven. zei ze en keek naar Flower. "Mam, dit is Flower..." zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...   Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het huis van Mordrin: Een nieuw huisgenoot...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rondkijken in het huis
» Nieuw.
» Nieuw gebied verkennen.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Ring :: Woon Gebied :: Huizen-
Ga naar: